حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنجمین اسپین آف سریال گیم آو ترونز (Game Of Thrones) توسط یکی از بهترین نویسندگان سریال!

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار، سینما

حتما مطالبی راجع به اسپین آف‌های سریال بزرگ گیم آو ترونز به گوش‌تان خورده است! به‌تازگی یکی از نویسندگان مطرح سریال یعنی برایان کاگمن پنجمین اسپین آف این سریال را ارائه داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

تا کنون گزارش‌ها حاکی از آن بودند که HBO چهار اسپین آف برای گیم آو ترونز تدارک دیده اما همان‌طور که مدیربرنامه‌های این شرکت قبلاً عنوان کرده بود تنها یک عدد از این چهار سریال مجوز ساخت و پخش از سوی HBO را دریافت خواهد کرد.

به‌تازگی اسپین آف جدیدی توسط یکی از نویسندگان سریال به‌نام برایان کاگمن در دست این شبکه قرار گرفته و این‌چنین شد که تعداد اسپین آف‌های این سریال از 4 عدد به 5 تغییر کرد. کاگمن ذکر کرده است که داستان خود را پیرامون کتاب‌های “نغمه‌ای از یخ و آتش” به نویسندگی جرج آر.آر مارتین در نظر گرفته است.

کاگمن از فصل اول در سال 2011 همراه سریال گیم آو ترونز بوده و یکی از بهترین اپیزودهای سریال یعنی قوانین خدایان و آدمیان (The Laws of Gods and Men) که در فصل چهار شاهد آن بودیم، توسط کاگمن نوشته شده است. این اپیزود به طور کلی 36 امین قسمت از این سریال بود که در آن شاهد صحنه‌ی شاهکار “محاکمه‌ی تیریون” و بازی درخشان پیتر دینکلیج بودیم. همچنین کاگمن نویسنده‌ی دومین قسمت از فصل هفتم سریال (Stormborn) است که در این اپیزود شاهد صحنه‌های نفس‌گیری مثل نبرد دریایی گریجوی‌ها بودیم که باعث نابودی ارتش دورن و ناوگان دریایی یارا شد.

تصویری از صحنه محاکمه تیریون لنیستر

تصویری از صحنه محاکمه تیریون لنیستر

برایان کاگمن به‌واسطه‌ی رابطه‌ی خود با جرج آر.آر. مارتین مشغول انجام مراحل اولیه‌ی تهیه فیلم‌نامه برای ساخت پنجمین اسپین آف سریال گیم آو ترونز است.

هنوز جزئیاتی از اسپین آف‌های این سریال مشخص نیست و نمی‌دانیم که تمرکز داستان روی چه موضوعی خواهد بود. برخی از طرفداران سریال نظریه‌هایی راجع به اسپین آف‌ها منتشر کرده بودند که نویسنده احتمال وقوع بسیاری از آن‌ها را رد کرد. همچنین مارتین اظهار کرده که اسپین آف‌های در درست ساخت به‌ هیچ‌کدام از کاراکترهای کنونی سریال مربوط نمی‌شود و به هیچ وجه تمرکز داستان روی آن‌ها نخواهد بود و شاهد هیچ‌کدام از صحنه‌هایی که تا کنون در گیم آو ترونز دیدید نخواهید بود و حتی ممکن است داستان سریال در وستروس نیز نباشد! با این اوصاف احتمال می‌رود سریالی که با عنوان اسپین آف گیم آو ترونز خواهیم دید بیشتر جانشین سریال قبلی باشد تا این‌که اسپین آف و یا داستان گذشتگان!

مدیربرنامه شبکه HBO عنوان کرده است چنانچه هر کدام از این اسپین آف‌ها ساخته و تایید شوند، حداقل تا قبل از پایان سریال گیم آو ترونز شاهد آن نخواهیم بود. همچنین لازم به ذکر است که پخش فصل هشتم سریال گیم آو ترونز به اوایل سال 2019 موکول شده است. (احتمال انتشار در اواخر 2018 نیز مطرح است)

در این‌جا می‌توان به دو احتمال اشاره کرد: اول این‌که ممکن است هر پنج سریال در حال فیلم‌برداری و ساخت باشند و مدت کوتاهی پس از پایان گیم آو ترونز شاهد انتشار بهترین آن‌ها باشیم و احتمال دوم نیز این است که این پنج سریال فعلاً در مرحله‌ی نوشتن و نگارش هستند و پس از ساخت و انتشار فصل هشتم گیم آو ترونز، شروع ساخت اسپین آف مورد تایید آغاز شود که در این صورت پس از اتمام بازی تاج و تخت احتمالاً باید مدت زیادی منتظر دیدن اسپین آف برگزیده شبکه HBO از این سریال باشیم.

نظر شما چیست؟ به‌نظر شما اسپین آف ساخته شده از این سریال چگونه خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید…

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همیشه از هرچی اسپین آف بوده بدم میاد، بنظرت ارزش دیدن داره اصلا؟

علی شیخ زاده

تا 2019 باید صب کنیم؟???

ahmad

از جذابیتش کم شد قسمت آخر فصل هفت افتضاح بود

Peiman

تا حالا چند بار سعی کردم این سریالو ببینم ولی بعضی از قسمتاش خیلی خسته کنندس و حوصله ادمو سر میبره.

Moslehh

سریال تا فصل 1 قسمت 9 روند کند ولی لازم* رو طی میکنه…
من خودم سه بار شروع به دیدن سریال کردن و جذبم نکرد…
بار اول: فصل 1 قسمت 1 دقیقه دقیقه 20
— بعد از دو سال
بار دوم: فصل 1 قسمت 2
— بعد از چندماه به اصرار دوستان
بارسوم: فصل 1 قسمت 5

که نهایتا یه روز دوباره از اول شروع به دیدن سریال کردم و رسیدم فصل 1 قسمت 9 و این قسمت تلنگری بود برای دیدن بقیه ی قسمت ها… توی دو هفته همین امشب سریال رو تمام کردم و مثل آواره ها ساعت 4 صبح دنبال اخبار فصل 8 و اسپین آف سریالم

قبل از اینکه سریال رو ببینم با خودم میگفتم کی حال داره 70 قسمت وقت بزاره و سریال رو ببینه…
فصل 3 رو که تموم کردم دعا میکردم که ای کاش سریال جای 70 قسمت، 170 قسمت بود??
(بعد ها متوجه شدم فصل 7 هفت قسمته تولید شده!)

Morimf

بهترین سریالی که تو تمام عمرم دیدم گیم او ترونزه لامصب هیچ نقصی به فیلم نمیشه گرفت و سریال همه چیز تمومیه فقط یه نقص فیلم زمان انتشار هر فصله که انقدر فصل جدید طول میکشه بیاد که فصل قبل و یه سری جزئیات رو به کلی فراموش میکنیم و اگه فصل قبل فیلم رو تو ارشیومون نداشته باشیم خیلی از جزئیات فیلم از یادمون میره و تو فصل جدید فیلم دچار مشکل در داستان فیلم میشیم حالا هم باید تا اوایل سال 2019 صبر کنیم تا فصل جدیدش بیاد نمیدونم این چه مسخره بازیه که اینا در میارن قشنگ ادم رو تو خماری میزارن و باعث میشن ادم دلسرد بشه از دیدن ادامه فیلم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...