حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از پنل جلویی honor V10 فاش شد

برند زیر مجموعه هواوی، آنر در حال توسعه گوشی هوشمند پرچمداری به نام Honor V10 است و دستگاه مورد نظر به تازگی در چند تصویر از پنل جلو توسط تامین کنندگان قطعات این شرکت فاش شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصاویر فاش شده نشان از این دارند که  Honor V10 در حداقل دو رنگ عرضه می‌شود و دارای طراحی مدرن با حاشیه‌های باریک و دکمه فیزیکی باریک مستطیل شکل در پنل جلو است. مورد دیگری که به چشم می‌خورد رنگ‌های پنل جلو است که سفید و مشکی هستند، حاشیه بالایی محل قرارگیری سنسورها و بلندگوی مکالمه و حاشیه پایینی به گونه‌ایی برش خورده است که نشان از وجود دکمه فیزیکی و  یا حساس به لمس به همراه حسگر اثر انگشت در قسمت جلو دارد.

منیع پخش کننده این تصاویر اطلاعات دیگری درباره این گوشی هوشمند منتشر نکرده است اما بنا به به شایعات پیشین، Honor V10 از پردازنده داخلی هواوی، کایرین 970 که چند هفته پیش  در کنفرانس ایفا 2017 در برلین معرفی شد استفاده می‌کند. کایرین 970 توسط TSMC با فرآیند 10 نانومتری FinFET+ ساخته شده و دارای  4 هسته‌ی پردازشی کم مصرف ARM Cortex-53 و 4 هسته پردازشی قوی‌تر ARM Cortex-A73 ، معماری big.LITTLE و واحد پردازش گرافیک 12 هسته‌ای Mali-G72 MP12 بوده و از رم‌های LPDDR4X پشتیبانی می‌کند. دیگر شایعات این گوشی هوشمند درباره نمایشگر 5.7 اینچی و رابط کاربری کمپانی هواوی، EMUI 6.0 بر پایه اندروید 8.0 هستند.

در حالی که هیچ تاییدی وجود ندارد که این گوشی هوشمند از پردازنده جدید شرکت هواوی یعنی کایرین 970 استفاده می‌کند اما در گذشته نیز Honor V9 از پردازنده کایرین 960 که در ایفای 2016 معرفی شده بود استفاده کرد. همچنین گفته شده است که Honor V10 از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد اما چگونگی این موضوع مشخص نیست. گزارش‌های گذشته خبر از عرضه این پرچمدار در ابتدای سال 2018 داده‌اند.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

طراحی باید همخوانی داشته باشه . الان دکمه هوم مستطیلی خیلی تو ذوق میزنه

علی شیخ زاده

اگه آنر وی 10 پرچمدار سری آنره پس آنر 10 چیه

Peiman

یه چیزو در مورد هواوی باید بدونی اینکه هواوی فقط دوست داره گوشی معرفی کنه. به این چیزا زیاد دقت نکن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید