حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام برای ویدیوهای زنده فیلتر صورت اضافه می‌کند

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام امروز اعلام کرد که کاربران از این پس قادر خواهند بود تا از فیلتر‌های صورت در هنگام به اشتراک گذاری ویدیو زنده استفاده کنند. در میان فیلتر‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید، یک فیلتر عینک آفتابی جدید انحصاری برای ویدیوی زنده وجود دارد که از هفته آینده در دسترس خواهد بود و کاربران می‌توانند از آن استفاده نمایند. اینستاگرام فکر همه چیز را کرده؛ تنها با یک ضربه ساده می‌توانید منظره منعکس شده روی شیشه‌های عینک را تغییر دهید. همچنین پس از اتمام ویدیو زنده، می توانید آن را در استوری‌تان قرار دهید و یا با کلیک بر روی گزینه discard آن‌‌ را حذف کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برای استفاده از فیلترها در ویدیو زنده، قبل و یا در طی پخش باید روی آیکون صورت در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید. برای تغییر قیافه روی هر کدام از فیلترهایی که می‌خواهید کلیک کنید. به همین سادگی می‌توانید از فیلتر صورت مورد نظرتان استفاده نمایید.

اینستاگرام از امروز شروع به انتشار فیلترهای صورت برای ویدیوهای زنده کرده است. اما اگر هنوز این قابلیت جدید را دریافت نکرده اید، صبور باشید. چراکه اینستاگرام می‌گوید روند تکمیل جهانی این ویژگی جدید چندین هفته طول خواهد کشید.

نظر شما در مورد این ویژگی جدید اینستاگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad-silent

کسی میدونه چرا اینستاگرام نسخه جدید از اندروید نسخه4.2.2 پشتیبانی نمیکنه؟ یعنی نصب میشه ولی قسمت لایو رو نداره بعد گزینه های کامنت و لایک میوفتن رو هم!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98