حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Maimang 6 در بنچمارک GFXBench رویت شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، هواوی

تصاویر و اطلاعات گوشی Maimang 6 از شرکت هواوی در گذشته به طور کامل درز کرده بوده است ولی امروز این گوشی در بنچمارک GFXBench نیز رویت شد که گوشی متفاوتی را نشان می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Image result for huawei maimang 6

گوشی هواوی RNE-Al00 در اوایل ماه جاری توسط TENAA تایید شد و مشخصات و تصاویر زیادی از این گوشی منتشر شد. ولی GFXBench چیز دیگری را نشان می‌دهد!
TENAA در گذشته گفت که این گوشی از یک نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 و نسبت ابعاد 18:9 بهره خواهد برد ولی بنچمارک جدید می‌گوید که صفحه نمایش 5.5 اینچ با وضوح تمام اچ دی و نسبت ابعاد 16:9 خواهد بود.

در بخش پردازنده GFXBench گفته است که هواوی از یک پردازنده هشت هسته‌ای ساخت خود با فرکانس 2.3 گیگاهرتز استفاده کرده است و پردازنده گرافیکی آن Mali-T830 خواهد بود که در کنار این‌ها 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است که با اطلاعات TENAA شباهت داد. بنچمارک نشان دهنده دوبین 16 مگاپیکسی در پشت است و حرفی از دوربین ثانویه نشده ولی احتمالا یک سنسور 2 مگاپیکسلی هم در کنار آن قرار گیرد. TENAA خبر از دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی در جلوی گوشی داده است ولی بنچمارک فقط 13 مگاپیکسلی را ثبت کرده است.

اندروید پیش فرض این گوشی 7.0 خواهد بود که هم بنچمارک و TENAA آن را تایید کرده‌اند. هواوی Maimang 6 کاملا از فلز ساخته شده است و طبق تصاویر دارای حاشیه اطراف نمایشگر بسیار کمی خواهد بود.

نظر شما درمورد محصول جدید هواوی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خوشم نمیاد از این گوشی همینطور ک از نوا پلاس 2 خوشم نمیاد

Mortazavi

دوربین 2 مگاپیکسلی آخه به چه دردی میخوره؟
میشه دقیقاً مثل ام8 که یه دوربین 2مگا پیکسلی برای عمق میدان و تغییر فوکوس داشت ولی خیلی کارایی نداشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور