حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید انویدیا شیلد تی‌وی (NVIDIA Shield TV) معرفی شد؛ فاقد گیم‌پد و ارزان‌تر از گذشته

اگر شما هم قصد خرید انویدیا شیلد‌ تی‌وی را داشته اما به دلیل برچسب قیمتی 199.99 دلاری آن منصرف شده‌اید، انویدیا امروز نسخه‌ای ارزان از این محصول را معرفی کرده است تا علاوه بر صرفه جویی، گزینه‌ای ارز‌شمندتر را در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

البته این ارزانی بی دلیل نبوده و انویدیا گیم‌پد محبوبش را از روی این دستگاه حذف کرده است تا تنها با کنترلر از راه دور به بازار عرضه شود. در واقع نسخه جدید برای کسانی که می‌خواهند صرفا سیستم عامل اندروید تی‌وی را تجربه کرده و از ویژگی‌ها و گزینه‌های متعدد سرگرمی آن بهره‌مند شوند، مناسب بوده و می‌تواند آن‌ها را کاملا راضی کند.

با این حال نسخه جدید این محصول تنها 20 دلار ارزان‌تر از نسخه کامل بوده و با برچسب قیمتی 179.99 دلار عرضه می‌شود که کمی عجیب به نظر می‌رسد، چرا که گیم‌پد حذف شده از این نسخه 60 دلار ارزش دارد.

کمپانی انویدیا پیش فروش این نسخه از شیلد تی‌وی را از امروز آغاز کرده است و در تاریخ 18 اکتبر نیز آن را تحویل خواهد داد. با این حال لازم به ذکر است که نسخه کامل 199.99 دلاری موجود بوده و پس از ثبت سفارش، بلافاصله برای خریداران عرضه خواهد شد که سبب می‌شود تا با تفاوت قیمتی ناچیز، ارزش بالاتری برای خرید داشته باشد.

نظر شما درباره انویدیا شیلد تی‌وی چیست؟ آیا این تفاوت قیمت ناچیز شما را مجاب به خرید آن خواهد کرد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا