حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و قیمت هواوی میت 10 لایت فاش شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

همانطور که خبر دارید هواوی قصد رونمایی از نسخه جدید سری میت خود را در 16 اکتبر دارد. این سری تنها از یک تلفن‌همراه تشکیل نشده است و هواوی قصد رونمایی از 4 نسخه را دارد اما ظاهرا یکی از نسخه‌ها قبل از روز 16 اکتبر رونمایی خواهد شد. این تلفن که چند وقتی بود با نام G10 شناخته شده بود به تازگی با نام میت 10 لایت در گزارش‌ها رویت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی اطلاعات تازه‌ای از میت 10 لایت به بیرون درز کرده است. از آنجایی که قرار است هواوی از این گوشی امروز رونمایی کند پس احتمال درز اطلاعات بیشتر نیز وجود دارد. اما تا به اینجای کار تنها همین موارد از این تلفن منتشر شده‌اند.

هواوی میت 10 از یک صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و نسبت تصویر 18:9 استفاده خواهد کرد. همچنین طبق انتظاری که می‌رفت این گوشی از پردازنده ضعیف‌تری نسبت به مابقی نسخه‌ها برخوردار است. پردازنده استفاده شده در این دستگاه کایرین 650 می‌باشد که در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، از بس اجرای تمامی کار‌های شما بر خواهند آمد. همچنین این گوشی از یک باتری 3340 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی برخوردار می‌باشد.

به قسمت اصلی این تلفن همراه یعنی دوربین آن که برسیم، شاهد حضور دوربین دوگانه هم در پشت و هم در جلوی دستگاه هستیم. دوربین اصلی این تلفن‌ همراه تشکیل شده از یک سنسور 16 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی می‌باشد. دوربین جلو نیز دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی است.

به احتمال زیاد این دستگاه از نسخه 8 اندروید با نام اندروید اوریو برخوردار باشد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

قیمت؟

Peiman

قیمتش کو پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Mortazavi

پس قیمتش کو؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji