حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اندروید وان موتورولا موتو ایکس 4 معرفی شد

اگر به یاد داشته باشید چند وقت پیش کمپانی موتورولا از تلفن همراه میان‌رده خود با اسم موتو ایکس 4 رونمایی کرد. اما چند روز بعد از رونمایی رسمی این گوشی، شایعاتی مبنی بر حضور یک نسخه با اندروید وان برای این گوشی پخش شد. خب این شایعات درست از آب درآمده‌اند و موتورولا و گوگل با همکاری هم نسخه اندروید وان این گوشی را معرفی کردند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

متاسفانه این گوشی تنها در آمریکا به فروش خواهد رفت و قیمت دستگاه 399 دلار خواهد بود.

به غیر از قیمت مابقی مشخصات این گوشی دقیقا مثل نسخه عادی این تلفن یعنی موتو ایکس 4 هستند. همان صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080P موتو ایکس 4 در این گوشی نیز استفاده شده است. پردازنده دستگاه اسنپدراگون 630 است و رم و حافظه داخلی دستگاه به ترتیب 3 و 32 گیگابایت می‌باشد. به غیر از این موارد باتری این دستگاه یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است.

در این گوشی همانند موتو ایکس 4 از دوربین دوگانه در پشت دستگاه استفاده شده است. این دوربین از دو سنسور 8 و 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. به غیر از دوربین اصلی، دوربین سلفی نیز کیفیتی 16 مگاپیکسلی دارد.

این گوشی دارای گواهینامه IP68 می‌باشد و در دو رنگ Super Black و Sterling Blue قرار است وارد بازار شود.

این دستگاه با اندروید 7.1 وارد بازار شد که بدون هیچگونه دستکاری بود و اندروید اوریو را نیز به زودی زود تا آخر امسال دریافت خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

دوستان یکی توضیح میده اندروید وان دقیقاً چیه و فرقش با اندروید چه چیزیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji