حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی نیز به جمع کمپانی‌های دارای قابلیت شارژ بی‌سیم Qi می‌پیوندد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شیائومی

کمپانی چینی شیائومی نیز به جمع برندهایی که دارای قدرت انتقال انرژی به صورت بی‌سیم هستند، می‌پیوندد که با نام Qi در جهان شناخته‌ می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این همان قابلیتی است که شرکت‌هایی نظیر اپل، ال‌جی و سامسونگ از آن استفاده می‌کنند (این شرکت‌ها از قابلیت PMA نیز پشتیبانی می‌کنند) که به احتمال زیاد سایر برندهای محبوب نیز در آینده‌ای نزدیک این فناوری را در گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند خود بکار خواهند برد.

این کمپانی به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده است اما نام شیائومی نیز در لیست کنسرسیوم کمپانی‌های دارای این قابلیت مشاهده شده است. احتمالا در آینده گوشی هوشمند شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) اولین دستگاهی باشد که با این قابلیت تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد.

شارژ بی‌سیم در چند سال گذشته در میان کاربران محبوبیت زیادی یافته است، به طوری که در بسیاری از مکان‌های عمومی نظیر کافه‌ها، فرودگاه‌ها وحتی Ikea نیز این دستگاه را در فضای بسته‌ی خود تعبیه کرده‌اند تا همگان بتوانند از این امکان در تمامی فضاهای عمومی نیز استفاده نمایند. آخرین کمپانی معروفی که تاکنون از این قابلیت در دستگاه هوشمند خود استفاده کرده است، اپل می‌باشد که پنل پشتی نسل جدید گوشی‌های آیفون خود را از جنس شیشه طراحی کرد تا بتوانند از این قابلیت استفاده نمایند. کمپانی ابر قدرت کوالکام ادعا کرد که این تکنولوژی، تکنولوژی‌ای است که بر روی گوشی‌های تمام فلزی کار می‌کند ولی هنوز این امکان در گوشی‌های بدنه فلزی وجود ندارد.

 

به نظر شما چرا کمپانی شیائومی سریع‌تر به فکر این کار نیوفتاد تا از این قابلیت در می میکس 2 استفاده نماید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

خیلی امکان کاربردی نیست ولی خوب بودنش از نبودش بهتره البته اگه خیلی رو قیمت گوشی تاثیر نزاره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h