حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی اپل در حال درست کردن Outlook.com و تبادل ایمیل در iOS 11 می‌باشد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، ترنجی

همانطور که از قبل می‌دانید، با انتشار هر نرم‌افزار جدید، یک ‌سری باگ‌ها و مشکلاتی وجود دارد که معمولا پس از انتشار آن مشخص می‌شود. به نظر می‌رسد، سیستم عامل جدید iOS 11 که به تازگی برای گوشی‌های آیفون منتشر شده است، در حال حاضر یک‌سری باگ‌هایی در زمینه‌ی ارسال ایمیل توسط Outlook.com و یا تبادل ایمیل توسط برنامه‌ی Mail دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد که کاربران در هنگام تلاش برای ارسال ایمیل با استفاده از هریک از این روش‌ها مشکلاتی را دارند و خطای “عدم ارسال ایمیل” دریافت می‌کنند. اما اکنون، خبر خوب این است که به نظر می‌رسد کمپانی اپل از این موضوع آگاه بوده و با مایکروسافت همکاری می‌کند تا این مشکل را برطرف نماید.

پستی در صفحه‌ی پشتیبانی اپل، اینطور نوشته شده است که: “اگر حساب ایمیل شما توسط مایکروسافت در Outlook.com یا Office 365 و یا یک سرور تبادلی ایمیل 2016 پشتیبانی می‌شود، ممکن است این پیغام  را در زمان تلاش برای ارسال ایمیل در iOS 11 دریافت کنید که ‘ایمیل ارسال نمی‌شود. این پیام توسط سرور رد شد.’ اپل با همکاری مایکروسافت در حال حل این مشکل می‌باشد و به زودی در یک بروزرسانی نرم‌افزاری در آینده این مسئله رفع خواهد شد.”

در ضمن برای کاربرانی که از این سرویس‌ها برای ارسال پیام استفاده می‌کنند، می‌توانند از طریق یک مرورگر مانند سافاری برای ارسال ایمیل استفاده کنند و یا در غیر این صورت می توانند برنامه‌ی Outlook را از اپ استور دانلود کرده و این مشکل را نادیده بگیرند.

 

به نظر شما دیگر چه باگ‌هایی در این سیستم عامل جدید اپل وجود دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h