حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلم بعدی مایکل بی با موضوع سفر در زمان خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سینما

مایکل بی که قبلاً ساخت مجموعه فیلم‌های تبدیل شوندگان را در کارنامه‌ی خود دارد برای فیلم بعدی خود به سراغ ساخت عنوانی با نام ناجی زمان (Time Salvager) با موضوع سفر در زمان می‌رود. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

فیلم‌نامه فیلم جدید مایکل بی با عنوان ناجی زمان بر اساس داستانی به نویسندگی “وسلی چوو” که در سال 2015 منتشر شد، نوشته خواهد شد.

ناجی زمان یک داستان هیجان‌انگیز خواهد داشت! داستانی که در آینده‌ای بسیار دور قرار گرفته است، جایی که فضای زمین بسیار سمی است و ساکنان آن مجبور به فرار به‌سوی هومه‌ی منظومه‌ی شمسی هستند تا شاید بتوانند زندگی کمی طولانی‌تر داشته باشند. در این بین جنایتکاری به نام جیمز گریفین به گذشته فرستاده می‌شود تا عامل سمی شدن فضای زمین را شناسایی کند اما در طی این سفر مجبور به رعایت قوانینی است که در صورت عمل به خلاف آن‌ها جان خود را از دست خواهد داد.

بنابراین جیمز هیچ کاری نمی‌تواند بکند و به اجبار باید به دستورات عمل کند. همچنین او در طی سفر خود با دانشمندی از یک قرن گذشته آشنا می‌شود که قرار است در یک انفجار کشته شود! با وجود تمام قوانینی که برای جیمز گذاشته شده، تصمیم می‌گیرد برای نجات جان دانشمند او را به زمان آینده منتقل کند.

همان‌طور که گفتیم ناجی زمان با الهام گیری از داستانی نوشته شده توسط وسلی چوو ساخته خواهد شد. اثر ذکر شده یک داستان سه گانه است که جلد اول آن با نام ناجی زمان (Time Salvager) در سال 2015 و جلد دوم آن با نام محاصره زمان (Time Siege) در سال 2016 منتشر شد. سومین قسمت این داستان نیز هنوز منتشر نشده است.

ناجی زمان

نویسنده‌ی این فیلم زک اولکوویچ (Zak Olkewicz) خواهد بود. وی در سال گذشته با همکاری چند شخصیت دیگر تهیه کنندگی فیلم چراغ‌های خاموش (Lights Out) را به عهده داشت که به خوبی از پس آن برآمد. زک اولکوویچ فعالیت زیادی در زمینه نوشتن فیلم‌های ترسناک داشته است که از بین آن‌ها می‌توان به اقتباس فیلم‌نامه‌های خیابان ترس و مرد کینه جو اشاره کرد که طی نویسندگی این دو فیلم‌نامه موفق به همکاری با لی جانیاک و بکا توماس شد.

هیچ بازیگری برای فیلم ناجی زمان معرفی نشده و همچنین هیچ تاریخ انتشاری نیز از آن وجود ندارد اما این یک قدم بزرگ در قبال پروژه‌ای است که در نهایت به موفقیت خواهد رسید. تا ماه‌های گذشته روند کار به کندی پیش می‌رفت اما اخبار حاکی از آن است که پارامونت (تولید کننده فیلم) به‌صورت جدی سعی دارد که این داستان را به فیلم تبدیل کند.

با توجه به فروش آخرین قسمت از تبدیل شوندگان؛ مایکل بی، فیلمساز ناجی زمان عنوان کرده است که دیگر قصد ندارد به کارگردانی سری فیلم‌های تبدیل شوندگان ادامه دهد و ترجیح می‌دهد وقت خود صرف ساخت فیلم‌های دیگری بکند.

اطلاعاتی که از این فیلم به‌دستمان رسیده بود همین‌ها بود. در صورت انتشار اطلاعات کامل‌تر نظیر زمان انتشار یا بازیگران فیلم شما را در جریان اخبار خواهیم گذاشت.

نظر شما چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...