حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت پیش‌فروش Xbox One X را آغاز کرد

کنسول جدید مایکروسافت برای  خرید آماده است. این کنسول به عنوان قوی‌ترین کنسول که حتی یک رایانه شخصی را کنار می‌گذارد معرفی شده است و 7 ام نوامبر عرضه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

غول نرم‌افزاری پیش فروش نسخه خاص این کنسول را ماه پیش آغاز کرد اما موجودی آن به سرعت تمام شد. در حقیقت، به گفته مایکروسافت این سریع‌ترین فروش کنسولی برند Xbox بوده است. نسخه عادی Xbox One x تقریبا همان نسخه خاص فروخته شده است با تفاوت که دیگر لوگوی کوچک و سبز رنگ پروژه Scorpio را ندارد. اما بقیه موارد مانند حافظه داخل یک ترابایت و کنترولر یکسان هستند. قیمت این کنسول 499 یورو و دلار است و از همین حالا می‌توان آن را از فروشگاه مایکروسافت و خرده فروش‌های محلی سفارش داد .

Xbox One X   بازی‌های مشابه نسخه ارزانتر خود یعنی Xbox One S را اجرا می‌کند، اما بازی‌های اجرا شده بر روی این کنسول بهبود یافته‌اند و  از ویژگی‌هایی مانند وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند. امروز مایکروسافت اعلام کرد که بالغ بر 130 بازی  جدید و قدیمی برای کنسول جدید و قدرتمند خود بهبود یافته‌اند، بازی‌هایی مانند نسخه بازسازی شده LA Noire و OKami HD و فارکرای 5. این عدد در طول زمان بیشتر می‌شود همانطور که  تجربه توسعه دهندگان با این کنسول بیشتر می‌شود. اگر مانند ما شما هم نمی‌توانید اخبار بازی‌های بهبود یافته را دنبال کنید مایکروسافت صفحه‌ایی اختصاصی برای این عنوان‌ها به آدرس http://xbox.com/enhanced ایجاد کرده است.

نظر شما درباره کنسول جدید مایکروسافت چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید