حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال معلوم شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، کانسپت، گوگل

گوگل برنامه‌ای برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های سری پیکسل خود با نام پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال را در روز 4 اکتبر دارد. طی این چند وقته تصاویر و اطلاعات زیادی از این تلفن‌همراه به بیرون درز کرده است که مشخصات کلی این دستگاه را نشان می‌دهد. همچنین تصاویر زیادی از رنگ‌بندی این دستگاه به بیرون آمده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بیاید اول از پیکس 2 شروع کنیم. این گوشی در سه رنگ، [ Kinda Blue, Clearly White, and Just Black ] در تصاویر اخیر مشاهده شده است و به نظر می‌رسد گوگل دوباره همانند سال پیش می‌خواهد با اسم‌های جذاب رنگ‌بندی دستگاه‌های خود دنیای موبایل را متعجب کند.

قیمت پیکسل 2 طبق اعلام گزارشات بدست آمده برای نسخه 64 گیگ 649 دلار خواهد بود. همچنین یک نسخه 749 دلاری نیز وجود خواهد داشت اما حافظه داخلی آن معلوم نشده است اما به احتمال زیاد نسخه 128 گیگابایتی این گوشی خواهد بود. این دقیقا همان قیمتی است که سال پیش نسخه پایه پیکسل از آن برخوردار بود. اما با این تفاوت که سال پیش با قیمت 649 دلار تنها 32 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس شما بود.

اما به پیکسل 2 ایکس‌ال برسیم. این گوشی همانند پیکسل 2 از رنگ “Just Black” نیز برخوردار است و یک رنگ جدید به اسم “Panda” نیز به این گوشی اضافه شده است که رنگی سیاه و سفید دارد.

و اما خبر بد. بنابر گفته منبع این تصاویر پیکسل 2 ایکس‌ال دارای دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی است که نسخه 64 گیگابایتی قیمتی 849 دلاری و نسخه 128 گیگابایتی قیمتی 949 دلاری دارد. این مورد برخلاف قیمت پیکسل ایکس‌ال هست و افزایش قیمتی 80 دلاری را در این نسخه متوجه خواهید شد. البته باید بدانید سال پیش این گوشی تنها نسخه 32 گیگابایتی داشت و خبری از نسخه 128 گیگابایتی نبود.

تلفن‌های همراه روز به روز درحال گران‌تر شدن هستند و شاید گوگل نیز به جمع این موضوع بپیوندد و گوشی خود را با قیمت 999 دلاری وارد بازار کند.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

الان در بخش پرچمداران قیمت نزدیک هزار دلار داره طبیعی میشه از نوت گرفته تا ایفون و هوواوی و الجی تقریبا تو یه رنج قیمت هستن گوشیهای پیکسل ولی تو بازار ایران با بقیه برندها یه چیز متمایز دارن و اون اختلاف فاحش و چند برابری قیمت با حساب دلار به قیمت ایران هست الان پیکسل ایکس ال تو بازار ایران ۳۶۰۰۰۰۰تومانه وای به حال گوشی جدیدش

REZA

پیکسلا نمیدونم چرا اصلا افت قیمت ندارن،تو ایرانم که نمیشه رفت نزدیکشون از بس گرونن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji