حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر تازه‌ای از هواوی جی 10 به بیرون درز کرد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، کانسپت، هواوی

هواوی سخت مشغول آماده کردن اقدامات لازم برای مراسم معرفی هواوی میت 10 است اما در این میان ظاهرا قبل از رونمایی این دستگاه می‌خواهد جوسازی خبری خود را شروع کند و این کار را با هواوی جی 10 [ Maimang 6 ] انجام خواهد داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی تصاویر از هواوی جی 10 به بیرون درز کرده است که این تلفن همراه را در سه رنگ طلایی، مشکی و آبی نشان می‌دهد. متاسفانه تا به الان تنها تصاویر این گوشی بودند که تکرار شدند و هیچ‌کدام اقدام به روشن کردن دستگاه و فاش کردن مشخصات داخلی دستگاه را نکردند. گرچه این یک امتیاز مثبت می‌تواند باشد و یک مورد را هواوی در خود مراسم می‌تواند بگوید. گرچه تا روز مراسم احتمال انتشار مشخصات این گوشی زیاد است. تا به الان نیز اطلاعات پردازنده این گوشی فاش شده است و معلوم شد که پردازنده استفاده شده در این دستگاه همانند نوا 2 پلاس، کایرین 659 خواهد بود.

تصاویری که به تازگی منتشر شده این دستگاه را از تمامی زوایا نیز نشان می‌دهند.  جالب است که بدانید هواوی در رنگ‌بندی دستگاه‌های خود بسیار عالی عمل می‌کند و این گوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. جی 10 در روز 22 سپتامبر ( 1 مهرماه ) به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

در تصاویر منتشر شده معلوم شد که این گوشی از پورت یو‌اس‌بی Type-C برخوردار است. همچنین جک 3.5 میلی متری در این مدل حضور دارد. اگر به خوبی دقت کنید متوجه دوربین دوگانه سلفی دستگاه نیز خواهید شد. بنابر شایعات این دستگاه با اندروید نوقا (7.0) عرضه خواهد شد که امیدواریم اندروید اوریو را نیز با یک آپدیت دریافت کند.

هنوز اطلاعاتی درمورد قیمت این موبایل منتشر نشده است. همچنین به احتمال زیاد این گوشی تنها در برخی از کشور‌ها برای فروش عرضه شود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

پنل جلوش خیلی زشته با اون گوشه های تیز نمایشگر

Peiman

فریم دورش با ایفون 6 مو نمیزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji