حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی وان پلاس 5 JCC+ در تاریخ 22 سپتامبر رونمایی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس با جین چارلز دی کاستل باجاک ( معروف به JC / DC)، طراح مد فرانسوی، برای ساخت یک نسخه‌ی محدود از گوشی هوشمند وان پلاس 5، به نام “Callection” همکاری کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این گوشی در تاریخ 22ام سپتامبر، دریک بوتیک مد به نام Colette در پاریس، با نام وان پلاس 5 JCC+ به طور محدود عرضه خواهد شد. این رویداد از ساعت 10 صبح (4 صبح به وقت ایالات متحده) آغاز می شود. هفته‌ی آینده نیز این کمپانی چینی رویدادهای خبری و تبلیغاتی را برای نسخه‌ی وان پلاس 5 JJC+ در سایر نقاط اروپا برگزار خواهد کرد.

این نسخه‌ی محدود وان پلاس 5 دارای یک طراحی متفاوت از لحاظ ظاهری می‌باشد زیرا دکمه‌ی پاور آن به رنگ آبی و دکمه‌ی سایلنت کردن این گوشی به رنگ زرد طراحی شده است. همچنین دکمه‌ی صدای این گوشی به رنگ قرمز بوده و در پنل پشتی آن نوشته‌هایی مشاهده می‌شود.

نسخه‌ی محدود وان پلاس 5 JCC+ از تاریخ 2ام اکتبر به طور رسمی عرضه خواهد شد و از طریق وبسایت OnePlus.net به طور انحصاری فقط برای کشورهای اروپایی به فروش خواهد رسید. این گوشی هوشمند دارای چیپ‌ست اسنپدراگون 835 همراه با رم 8 گیگابایتی می‌باشد. به نظر می‌رسد که حافظه‌‌ی داخلی آن 128 گیگابایت بوده و با قیمت 599 یورو (672 دلار) عرضه خواهد شد.

در اوایل سال جاری، کمپانی وان پلاس 250 عدد از گوشی وان پلاس 3تی (Colette Edition) را از طریق خرده فروشی‌های Colette در پاریس به فروش رساند. هم اکنون هیچ اطلاعاتی در مورد تعداد دقیق گوشی وان پلاس 5 JCC+ برای خرید آن در دسترس نیست. در تصویر پایین، جعبه‌ی این گوشی خاص را می توانید مشاهده نمایید:

وان پلاس 5 اولین گوشی هوشمند این کمپانی است که با دوربین دوگانه با سنسور 20 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی عرضه شده است و در تنظیمات این دوربین دوگانه می‌توانید ویژگی‌های مختلفی مانند PDAF، EIS، فلش LED دوگانه و زوم اپتیکال 1.6x مشاهده نمایید. این گوشی با یک صفحه نمایش 5.5 اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD و یک باتری 3300 میلی‌آمپری بسته‌بندی شده است.

همچنین کمپانی وان پلاس، علاوه بر گوشی هوشمند، محصولاتی مانند تی شرت،کوله پشتی و کلاه طراحی JC / DC را نیز به طور محدود تولید خواهد کرد. از این دست اجناس در کشورهای دیگر مانند آمریکای شمالی، چین و هند نیز موجود است اما گوشی هوشمند وان پلاس 5 JCC+ فقط برای کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد.

تیشرت‌های تولید این کمپانی با قیمت 29.95 یورو / 27.95 پوند (38 دلار)، کیسه‌های tote با قیمت 24.95 یورو / 21.95 پوند (30 دلار) در دسترس خواهند بود. سایر محصولات نیز در اواخر سال جاری به طور محدود عرضه خواهند شد.

 

به نظر شما دلیل این کار کمپانی وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

راستش نمی دونم. شاید سلیقه من بده! ولی به نظر شما نسخه عادی از این قشنگ تر نیست؟

علی شیخ زاده

خیلی دوس دارم بدونم چینیا چجوری دست به تولید هر چیزی میزنن. ?
فقط مونده اعضای بدن انسان تولید کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h