حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی تب A در لیست بنچمارک با سیستم‌عامل اندروید 7.1.1 ظاهر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ترنجی، سامسونگ، مطالب ترنجی

سامسونگ گلکسی تب A، نسخه‌های 8.0 و 9.7 در بنچمارک با سیستم‌عامل اندروید 7.1.1 ظاهر شد اما لازم به ذکر است که تاریخ تصویر منتشر شده از 8 سپتامبر تا 11 سپتامبر می‌باشد، یعنی این اطلاعات 10 الی 12 روز پیش در لیست بنچمارک افزوده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اخیرا نیز در این لیست گوشی‌های گلکسی تب A 8.0 و گلکسی تب A 9.7 با سیستم عامل اندروید مارشمالو 6.0.1 قرار گرفته بودند و این بدان معنی است که هنوز اندروید نوقا برای این تبلت‌ها در حال آزمایش می‌باشد. همچنین گزارش شده است که علاوه بر این دو تبلت سامسونگ، گلکسی جی 5 (2016) نیز در تست‌های مشابه با سیستم عامل مشابه دیده شده است.

هیچ‌کدام از این سه دستگاه نام برده شده جزو دستگاه‌های پرچمدار این کمپانی نمی‌باشد، بنابراین زیاد هم این موضوع تعجب برانگیز نیست که سامسونگ بخواهد تازه سیستم عامل اندروید نوقا را برای این دستگاه‌ها ارائه دهد. به گفته‌ی این کمپانی، سیستم عامل اندروید نوقا قبلا برای گلکسی جی 7 (2016) عرضه شده بود، بنابراین تنها چیزی که مبهم به نظر می‌رسد این است که چرا گلکسی جی 5 (2016) به این سیستم عامل بروزرسانی نشده بود؟! زیرا هر دو دستگاه از یک سری سامسونگ می‌باشند.

اما هنگامی که در لیست بنچمارک نام گلکسی تب A 9.7 مشاهده شد و در بخش سیستم عامل نام اندروید 7 دیده شد، به این معنا بود که سامسونگ درحال آماده سازی این بروزرسانی برای تمامی سری‌های قبلی دستگاه های هوشمند خود می‌باشد.

اما با بررسی بخش بروزرسانی این تبلت‌ها هنوز فایل بروزرسانی دریافت نشده است ولی با این اطلاعات منتشر شده در مورد لیست بنچمارک، نشان می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک قرار است اندروید 7.1.1 برای این دستگاه‌های هوشمند عرضه شود.

هنوز زمان دقیق این بروزرسانی مشخص نمی‌باشد و همچنین هنوز مشخص نشده است که آیا این بروزرسانی برای هر دونسخه از تبلت‌ها به طور همزمان منتشر خواهد شد یا نه؟! اما فراموش نکنید که این بروزرسانی برای گلکسی جی 5 (2016) هم اکنون منتشر شده است. هرچند که همه‌ی کاربران این تبلت‌ها از این به بعد منتظر این بروزرسانی خواهند بود و حتما هر روز نیز بخش بروزرسانی دستگاه‌های خود را بررسی خواهند کرد. باید به این نکته اشاره کنیم که سامسونگ هم اکنون با سرعت بسیار بیشتری می‌تواند بروزرسانی را برای دستگاه‌های خود ارائه دهد و قطعا مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد که این بروزرسانی برای تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ عرضه شود.

 

دیدگاه شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h