حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسم رمز سری میت 10 هواوی به بیرون درز کرد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

سری میت هواوی را می‌توان یکی از سری‌های کامل این شرکت دانست. هواوی همیشه در این سری سعی در استفاده از بهترین مواد و بهترین باتری را داشته است تا این فبلت‌ها مشکلی از نظر باتری نداشته باشند. همچنین همیشه از بروزترین و بهترین سخت افزار موجود در بازار گوشی‌های موبایلی برای ساخت هر گوشی سری میت استفاده می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنابر گزارش و شایعات چند وقت اخیر هواوی قرار قصد رونمایی میت 10 را در سه نسخه داشت. تفاوت در این سه نسخه به صفحه نمایش و برند لایکا بر می‌گشت. حال امروز اطلاعات جدیدی از این سری منتشر شده است که نشان از حضور نسخه 4 نیز دارد. بنابراین باید منتظر رونمایی سری میت 10 در 4 نسخه باشیم.

اول از همه باید با هواوی میت 10 پرو شروع کنیم. این گوشی که قبلا هم در این لیست حضور داشت اسم رمز “Blanc” دارد و همراه با صفحه نمایشی 5.9 اینچی امولد با کیفیت QHD رونمایی خواهد شد. همچنین همکاری برند لایکا در این گوشی نیز دیده خواهد شد.

بعد از میت 10 پرو به سراغ میت 10 می‌رویم. این گوشی برخلاف میت 10 پرو از صفحه نمایشی با پنل IPS LCD و رزولوشنی فول اچ‌دی برخوردار است. اسم رمز این دستگاه “Alps” خواهد بود.

قیمت نسخه پرو و نسخه پایه میت 10 به ترتیب 850 و 650 دلار خواهد بود.

بعد از میت 10 و میت 10 پرو باید به میت 10 لایت اشاره کنیم که اسم رمز “Rhone” را دارد.این گوشی متاسفانه از دوربین‌های لایکا برخوردار نخواهد بود. همچنین به طور کلی درصورتی که هواوی در این گوشی از پردازنده‌ای به غیر از کایرین 970 استفاده کند نیز غافلگیر نخواهیم شد. زیرا نسخه لایت از زیر مجموعه‌های سری P بود و همیشه در این نسخه از پردازنده ضعیف‌تری استفاده می‌شد.

هر سه موبایل گفته شده قبلا نیز در لیست‌ها حضور داشتند پس موبایل شماره 4 چی است؟

بلاخره، نسخه پورش دیزاین نیز در سری میت 10 نیز دیده شد. میت 10 پورش دیزاین شماره رمز “Marcel” را خواهد داشت. این نسخه به احتمال خیلی زیاد دارای مشخصاتی بالاتر از نسخه پرو خواهد بود و قیمتی بالاتر از هر سه مدل را خواهد داشت.

هواوی از هر 4 مدل در روز 16 اکتبر رونمایی خواهد کرد و از آنجایی که 4گوشی منتظر رونمایی هستند، هواوی سخت مشغول کار بر روی آنها است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

شاید میت 10 لایت همون جی 10 باشه یا مشخصات و طرحی شبیهش آخه یکم بعیده هواوی قبل از معرفی میت 10 گوشی با نسبت 18:9 معرفی کنه مشخصات جی 10 بیشتر به میت 10 لایت میخوره

Peiman

یعنی از پورش دیزاین قبلی استقبال شده ک میخواد نسل جدیدشو معرفی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟

look87

کاش نسخه پایه هم صفحه سوپر امولد داشتواینطوری مصرفش کمتر میشد.
و ای کاش دوربین نسخه پایه و پرو با هم فرق نداشته باشه.تو خیلی تو ذوق ادم میخوره و برای افراد عادی هم قیمت نسخه پرو واقعا گرونه.

mTAAHAAm

نسخه بدرد بخورش گرونه

ahmad

الان بهتر شد ببینیم رقابت میت 10 پرو با رقبا به کجا میرسه صفحه نمایش آمولد امیدوارم کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji