حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است آیفون 10 به فروش آیفون 8 صدمه بزند

انتظار می‌رود آیفون 10 در ماه نوامبر عرضه شود، درحالی که آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به زودی عرضه می‌شوند. اما بنظر می‌رسد که فاصله زمانی بین عرضه این پرچمدارها که برای جلوگیری از  منحرف کردن خریداران احتمالی آیفون 8 در نظر گرفته شده به درستی عمل نمی‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در گزارشی از سوی 9toMac اشاره شده است که ممکن است آیفون 10 به فروش آیفون 8 لطمه بزند، حتی با اینکه تا عرضه آن زمان قابل توجهی باقی مانده است. این گزارش بنابر زمان احتمالی ارسال آیفون 8 و آیفون 8 پلاس است، با در نظر داشتن اینکه فروش این محصولات از هفته گذشته آغاز شده و این هفته نیز ادامه دارد، زمان احتمالی عرضه آنان در یک یا دو هفته آینده در نظر گرفته می‌شود.

با در نظر داشتن عرضه آیفون‌های پیشین، هرچه خریداری برای پیش خرید یک آیفون بیش‌تر منتظر بماند زمان ارسال آن نیز با توجه به تقاضای بسیاری که وجود دارد  بیش‌تر طول می‌کشد. اگر زمان ارسال‌ این محصولات همینطور باقی بماند ممکن است که تقاضا برای آیفون 8 همانند چیزی که اپل انتظار آن را داشته است نباشد و باعث شود تا خریداران آیفون 8 برای خرید آیفون 10 منتظر بمانند.

البته اگر از زاویه دیگری به این موضوع نگاه کنیم این خبر می‌تواند به معنی این که اپل توانسته سرعت تولید آیفون 10 را برای رسیدن به تقاضای مورد بحث افزایش دهد، باشد. برای دیدن اعداد رسمی باید زمان بیش‌تری انتظار بکشیم در همین حال اخباری وجود دارند که از محدود شدن آیفون 10 به نیمه اول 2018 خبر می‌دهند.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

واقعا حیف شدم تو ایران من باید همکار مینگ چی کو میشدم. ???
تا حالا ک هرچی پیشبینی و تحلیل کردم درست از آب در اومده. ?

ahmad

قطعا اینجور خواهد بود ایفون ایکس گوشیمحشریه که خیلیا خواهند خرید

Peiman

من که نفهمیدم چی گفت .فکر میکردم ک ایفون 10 باعث فروش بیشتر 8 میشه

ahmad

خب مشخصه خیلی ها آیفون ۸ رو نمیخرن چون منتظر ایکس هستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید