حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدیو جدید سامسونگ چگونگی انتقال اطلاعات از آیفون به گلکسی نوت 8 را نمایش می‌دهد

اگر شما هم یکی از کاربران آیفون هستید، سامسونگ می‌خواهد تا بدانید که تعویض گوشی هوشمندتان با نوت 8 بسیار آسان است. این ویدیو که پیش از عرضه رسمی گلکسی نوت 8 منتشر شده است، هدفش آشنایی کاربران iOS با سادگی عمل انتقال اطلاعات میان دو سیستم عامل بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اولین ویدیو منتشر شده در این خصوص نشان می‌دهد که چگونه می‌توان محتویات و داده‌ها را از آیفون قدیمی خود به گلکسی نوت 8 انتقال دهید. پس اگر شما در حال حاضر یکی از کاربران این برند هستید و قصد خرید سامسونگ گلکسی نوت 8 را برای انجام کارهای بزرگ‌تر دارید، لازم است بدانید که کافیست تا آیفونتان را از طریق کابل به گوشی جدید سامسونگ متصل کنید و سپس با اجرای برنامه اسمارت سوییچ (Smart Switch) بر روی گوشی کره‌ای خود، اطلاعاتتان را منتقل کنید. لازم به ذکر است که توسط این نرم‌افزار می‌توانید با انتخاب پیشرفته، تنها همان چیزهایی را که می‌خواهید به گوشی جدیدتان بفرستید.

[aparat id=”YVdyN”]

در ویدیو دوم نیز می‌توانید نحوه انتقال داده‌ها از گوشی قدیمی اندرویدی خود را به گلکسی نوت 8 مشاهده کنید که بسیار شبیه به همین عمل از گوشی آیفون است.

[aparat id=”6I9Jg”]

مطمینا نکته اسرار آمیز این دو ویدیو بدون صدا بودن آن‌هاست. به نظر شما، آیا سامسونگ هنگام ساخت آنها احساس دلتنگی داشته و یا این موضوع صرفا جهت ایجاد فضایی آموزشی رخ داده است؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

طرفدارای اپل به این راحتی ها از آیفون دست نخواهند کشید طبق گزارشات تنها ۷درصد ایفون داران به سمت سامسونگ اومدن و در مقابل اگه اشتباه نکنم ۱۸ درصد از کاربران سامسونگ اومدن سمت آیفون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا