حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر گوشی هوشمند جدید هواوی Maimang 6 پیش از معرفی فاش شد

محصول جدید هواوی Maimang 6 مدتی است که فاش شده است و حالا پوسترها و تصاویر جدیدی از این محصول فاش شده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر نگاهی به تصویر مورد بحث بیاندازید، گوشی هوشمند جدید هواوی را می‌بیند و قطعا متوجه طراحی بدون حاشیه آن خواهید شد. حاشیه‌های قسمت بالا و پایین این گوشی هوشمند چندان ضخیم نیستند و حاشیه‌های کناری بسیار باریک هستند گرچه به باریکی رندرهای از پیش فاش شده نیستند. برند کمپانی هواوی در زیر نمایشگر جای خوش کرده است و هواوی تایید کرده است که این گوشی هوشمند در 22 سپتامبر به صورت رسمی معرفی می‌شود.

هواوی Maimang 6 در تصاویر واقعی و رندر مشاهده شده است و تاییدیه TENAA را مدتی پیش دریافت کرده است، پس ما از اطلاعات اولیه درباره این گوشی هوشمند اطلاع داریم. این گوشی هوشمند در قسمت پشت خود دارای یک دوربین دوگانه، فلش LED و حسگر اثر انگشت است، و جنس بدنه آن از فلز می‌باشد. Maimang 6 با نمایشگر 5.9 اینیچ FHD+ خود یک فبلت محسوب می‌شود، از وضوح تصویر این گوشی هوشمند می‌توان نتیجه گرفت که نمایشگر آن دارای نسبت 18:9 است. دستگاه مورد بحث از یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس کاری 2.36GH که احتمالا یکی از پردازنده‌های کایرین هواوی است استفاده می‌کند. همچنین گوشی هوشمند Maimang 6 با 4GB حافظه رم و 64GB حافظه داخلی با باتری 3240mAh عرضه می‌گردد.

دوربین‌های این گوشی هوشمند یک دوربین دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی در پشت و دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در قسمت جلویی هستند. سیستم عامل آن اندروید 7.0 با پوسته‌ی مخصوص هواوی EMUI است و بنابر تاییده TENAA این گوشی در دو رنگ آبی و طلایی و به نام G10 در خارج از چین عرضه می‌شود.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

ضخیم درسته.
دو سه خط بالاتر هم دو فعل تناسب ندارند

علی شیخ زاده

میان رده خوبی میشه

Peiman

من نمیدونم چرا پنل جلو رو سفید میزنن. وقتی نسبت 18 به 9 پنل جلو حتما باید مشکی باشه وگرنه خیلی زشته

ahmad

ارزش فکر کردن هم نداره این گوشی????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید