حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تریلر داستانی Call Of Duty:WWII منتشر شد

هنگامی که به بازی‌هایی مانند Battlefield یا Call of Duty فکر‎‌ می‌کنید احتمال زیادی وجود دارد که به قسمت آنلاین جایی که بازیکن‌ها در حالت مختلف در برابر یکدیگر به مبارزه می‌پردازند فکر کنید. اما بیایید فراموش نکنیم که این بازی‌ها دارای بخش تک نفره هستند که گاهی اوقات در زیر سایه بخش چند نفره قرار می‌گیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر از افرادی هستید که بخش تک نفره را ترجیح می‌دهند، پس شاید به تماشای تریلر داستانی زیر که به تازگی توسط اکتیویژن منتشر شده است علاقه‌مند باشید:

[aparat id=”p01Q3″]

بنابر توضیحات این تریلر: داستان این بازی درباره سرباز تازه کاری به نام Donald Red Daniels  در نیروی زمینی ایلات متحده آمریکا است که اولین نبرد زندگی خود را در روز D ( حمله متفقین به ساحل نرماندی)، یکی از بزرگترین حملات در طول تاریخ بشر تجربه می‌کند. پس از زنده ماندن در ساحل نرماندی، این سرباز و دسته‌اش در مکان‌های خاص تاریخی در اروپا مانند جنگل Hurtgen و نبرد Bulge می‌جنگند تا به آلمان نازی برسند.

Call of Duty: WWII  در سوم نوامبر برای پلتفرم‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضی می‌شود. در ضمن نسخه آزمایشی بخش چندنفره این بازی برای رایانه‌های شخصی در 29 سپتامبر منتشر می‌شود.

نظر شما درباره تریلر منتشر شده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید