حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آی‌او‌اس 11 هم‌اکنون برای آیفون و آیپد‌ها در دسترس است!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار

حدود یک هفته‌ی قبل شرکت اپل تایید کرد که به‌روزرسانی آی‌او‌اس 11 در روز نوزدهم ماه سپتامبر برای دستگاه‌های واجد شرایط منتشر خواهد شد که البته همین‌طور هم شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

اگر دستگاه شما یکی از دستگاه‌های واجد شرایط دریافت نسخه‌ی جدید سیستم عامل آی او اس باشد حتما خوشحال خواهید شد وقتی بفهمید امروز به نسخه‌ی جدید سیستم عامل اپل خواهید رفت! برای دریافت به‌روزرسانی می‌توانید به مسیر Settings -> General -> Software Update در آیفون یا آیپد خود بروید و به‌راحتی به آی او اس 11 کوچ کنید!

با این‌حال اگر هنوز به‌روزرسانی‌ای مشاهده نکردید نگران نباشید، فقط کافی‌است کمی منتظر بمانید زیرا ارسال آی‌او‌اس 11 برای همه‌ی مناطق دنیا ممکن است کمی طول بکشد. پس اگر آپدیتی دریافت نکردید ساعاتی بعد دوباره امتحان کنید.

لازم به ذکر است که آی‌او‌اس 11 آخرین نسخه از سیستم عامل اپل و جایگزین آی‌او‌اس 10 است که شامل امکاناتی نظیر طراحی مجدد مرکز کنترل و اپ استور و یک فایل منینجر جدید که کاربران را قادر می‌سازد تا فایل‌های خود را بهتر مدیریت کنند، است. همچنین یک حالت عدم مزاحمت نیز در این نسخه وجود دارد که به‌طور خودکار در حین رانندگی فعال می‌شود و می‌تواند پاسخ‌ها را در آن زمان به صورت خودکار به کاربران ارسال کند.

آی او اس 11

در این نسخه از آی او اس عملکرد سیری بهبود یافته است و یک قابلیت جدید با نام Apple Pay Cash Card به اپل پی اضافه شده که اجازه می‌دهد کاربران بتوانند مبالغ دریافتی خود را از سایر کاربران را در آن ذخیره کنند، همچنین مبالغ دخیره شده در Apple Pay Cash Card را می‌توان به حساب بانکی نیز انتقال داد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

منتظرم ببینم نسخه نهایی چقدر خوب عمل خواهد کرد آیا مثل سالهای قبل واسه تعدادی از دستگاهها مشکل ایجاد خواهد کرد؟آیا ویژگیهای جدیدی داره نسبت به gm?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...