حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار جدیدی از شیائومی با اسم شیرون در GFXBench رویت شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی

ظاهرا شیائومی بعد از معرفی می میکس 2 قصد رونمایی از یک پرچمدار دیگر را دارد. اسم این گوشی که شیرون [ Chiron ] نام دارد در بنچمارک GFXBench با مشخصاتی رده بالا رویت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که گفتیم این گوشی با مشخصات رده بالایی در GFXBench رویت شده است اما این مشخصات چه هستند؟

بنابر اطلاعات منتشر شده از GFXBench این گوشی با نام شیرون [ Chiron ]، با صفحه نمایشی 5.6 اینچی در ابعاد 16.5:9 مشاهده شده است که مقداری نامتقارن است. از آنجایی که گوشی قبلی سری می‌میکس ابعادی 17:9 داشت و گوشی کنونی این سری نیز ابعادی 18:9 دارد، ابعاد 16.5:9 یک مورد جدید است و ممکن است در آینده مشکلی در اجرای برنامه‌های ناهماهنگ با این ابعاد پیش‌آید.

به غیر از سایز و ابعاد، صفحه نمایش این دستگاه رزولوشنی فول اچ‌دی ( 1980×1080 ) دارد. شاید این مورد را بتوان یک مورد منفی دانست. با توجه به اینکه پرچمدار‌های کنونی بازار از رزولوشنی QHD برخوردار هستند این مورد را می‌توان یکی از نقاط ضعف این تلفن دانست.

به غیر از صفحه نمایش، اطلاعات پردازنده، رم و حافظه داخلی این گوشی نیز منتشر شده است. با توجه به برخورداری این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 835، 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به احتمال زیاد این یک نسخه قوی‌تر از می نوت 3 است که مردم منتظر آن بودند.

به هرحال، این گوشی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده می‌کند. هنوز معلوم نیست که آیا دوربین اصلی این گوشی دوگانه است یا خیر اما جزئیات فیلم‌برداری منتشر شده نشان از توانایی ضبط ویدیو‌های 4K را نشان می‌دهد. به غیر از دوربین اصلی، دوربین سلفی نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی می‌باشد.

بخش نرم‌افزاری این تلفن‌همراه را رابط کاربری MIUI9 بر پایه اندروید 7.1 تشکیل داده است. با توجه به حضور 256 گیگابایت حافظه داخلی باید بگوییم واقعا از نظر فضا نباید کاربر احساس کمبود کند و این گوشی تمام نیاز‌های شخص را از نظر حافظه رفع خواهد کرد.

هنوز معلوم نیست اسم واقعی این دستگاه چی خواهد بود اما به احتمال زیاد یکی از نام‌های : Mi 6 Plus , Mi 6C , Redmi Pro 2 خواهد بود.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

هوواوی و شیائومی سالی مگه چندتا گوشی پرچمدار میدن

علی شیخ زاده

من که میگم می 6 پلاسه

Peiman

از دنیای ماشین ها هم کپی برداری میکنند

siavash-t

یه لحظه یاد بوگاتی افتادم. ?

ahmad

هوواوی هم یه گوشی داره بنام پورشه خخخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji