حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی جی 10 در تصاویر واقعی مشاهده شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

هواوی یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های چینی است که در زمینه موبایل به تازگی حرف‌های زیادی دارد. هواوی در روز‌های اول کار خود تمرکز خود را بر روی تلفن‌‌همراه‌های میان‌رده با کیفیت متوسط گذاشته بود و در اوایل راه شروع خوبی نداشت. اما این کمپانی بعد از گذشت چند سال و وارد شدن به عرضه تلفن‌های پرچمدار شروع قدرتمند خود را شروع کرد و حالا به یکی از بزرگترین تولید کننده‌های تلفن همراه تبدیل شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که می‌دانید هواوی قصد معرفی یک تلفن همراه جدید با نام جی 10 را در روز 22 سپتامبر ( 31 شهریور ماه ) دارد اما تصاویر و شایعات نمی‌گذارند که گوشی به روز معرفی خود برسد و قبل از معرفی رسمی تمامی اطلاعات و طراحی یک تلفن همراه را فاش می‌کنند.

جی 10 نیز قربانی این مورد شده است و تصاویر آن چند روز قبل از رونمایی رسمی فاش شده است.

یکی از موارد قابل توجه در جی 10 که سر صدای خبری زیادی را به پا کرده مربوط به دوربین دوگانه آن است. این گوشی نه تنها در پشت دستگاه دوربینی دوگانه دارد، بلکه جلوی دستگاه نیز از دوربینی دوگانه برخوردار است. این به این معنا است که این تلفن از 4 دوربین بهره می‌برد.

تصاویری به تازگی از این گوشی منتشر شده که تاییدی بر طرح‌ها و تصاویر لو رفته قبلی دارد. در این تصویر نیز هر 4 دوربین دستگاه به طور کامل مشخص شده‌اند. به غیر از دوربین طراحی دستگاه نیز به طور کلی فاش شده و شباهت زیادی این گوشی را به هواوی میت 9 نشان می‌دهد. البته برخی از گزارش‌ها حاکی از وجود این طراحی در گوشی پرچمدار بعدی سری میت نیز می‌دهند.

برای یاد آوری باید اشاره کنیم که جی 10 از پردازنده کایرین 659 استفاده خواهد کرد. همچنین دارای دوربینی دوگانه در پشت و جلوی دستگاه است و صفحه نمایش ابعادی 18:9 دارد. گرچه حاشیه‌های این گوشی مقداری زیاد است اما بهتر است بدانید این یک میان‌رده است نه یک پرچمدار.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

خدا کنه لبه های نمایشگر میت 10 مثل این تیز نباشه

Peiman

“گرچه حاشیه‌های این گوشی مقداری زیاد است اما بهتر است بدانید این یک میان‌رده است نه یک پرچمدار.”
من دیگه حرفی ندارم ???

ahmad

اینو با میانرده الجی q6 مقایسه کن ببین کدوم شیکتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji