حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌ی سفید سرامیکی شیائومی می میکس 2 بسیار زیبا به نظر می‌رسد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | Android، اخبار، ترنجی، شیائومی، مطالب ترنجی

هنگامی که کمپانی شیائومی به طور رسمی از می میکس 2 رونمایی به عمل آورد، اعلام کرد که قرار است یک نسخه‌ی سفارشی از این گوشی، با بدنه‌ی سرامیکی، در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه نماید. این گوشی با بدنه‌ی تمام سرامیکی نسبت به نسخه‌های معمولی با بدنه‌ی فلزی در مشخصات سخت‌افزاری نیز تفاوت دارند به طوری که انتظار می‌رود، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یکی از مقام‌های رسمی کمپانی شیائومی تصویری از نسخه‌ی سفید سرامیکی این گوشی از طریق Weibo منتشر کرد. کوی باو کیو، مدیر بخش پلت‌فرم‌های شیائومی، تصویر رنگ سفید این نسخه از می میکس 2 را منتشر کرده و اینطور به نظر می‌رسد که خودش هم‌اکنون از این نسخه استفاده می‌نماید!.

با نگاه کردن به این گوشی، تنها چیزی که در نگاه اول به ذهن می‌رسد، جذابیت می‌باشد؛ این یک اغراق نیست، اما نسخه‌ی سفید این گوشی، بازتابی از طراحی زیبای می میکس 2 می‌باشد. اکنون با قاب سفید دور این گوشی، نمی‌توانیم بگوییم که بدون حاشیه می باشد، زیرا در رنگ سفید حاشیه‌های این گوشی خودنمایی می‌کنند اما این حاشیه‌ها بسیار کم هستند به غیر از حاشیه‌ی پایینی که در آن دوربین سلفی این گوشی قرار گرفته است. یک مرز سایه و سفید در پایین گوشی مشاهده می‌شود که در نسخه‌ی مشکی این گوشی فابل تشخیص نیست.

پنل پشتی نسخه‌ی سفید سرامیکی این گوشی نسبت به جلوی آن در زیبایی کم ندارد! یک پنل کاملا سفید و براق، با یک حالت منحنی که یادآور میکس 2 می‌باشد. وزن این گوشی نسبت به نسخه‌ی فلزی آن حتما تفاوت‌هایی دارد زیرا که در این نسخه، هیچگونه بخش فلزی استفاده نشده است. دوربین اصلی، فلش LED و سنسور اثر انگشت این نسخه، هیچ تفاوتی با نسخه‌ی فلزی نداشته ولی نوشته‌ی “Mix Built By Xiaomi” در پشت این گوشی مشاهده نمی‌شود. اما ممکن است به این دلیل باشد که این تصاویر مربوط به یک نسخه‌ی آزمایشی بوده و به همین خاطر این نوشته به روی بدنه‌ی آن هک نشده است.

به استثنای رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی که یکی از ویژگی‌های اختصاصی این نسخه می‌باشد، انتظار می‌رود که دارای همان صفحه نمایش 5.99 اینچی (FHD +) با وضوح 2160 * 1080 باشد که توسط یک پردازنده‌ی اسنپدراگون 835 و پردازشگر گرافیکی Adreno 540 پشتیبانی می‌شود. می میکس 2 دارای یک سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی کمپانی سونی در عقب و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی می‌باشد. یک باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی تحت پوشش فناوری شارژ QC 3.0 می باشد و در پنل پشتی این گوشی یک سنسور اثر انگشت در زیر دوربین قرار دارد. این گوشی با MIUI 9.0 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید نوقا فعالیت می‌کند.

انتظار می‌رود که این نسخه از می میکس 2 (نسخه‌ی سرامیکی) با قیمت 4699 یوآن (تقریبا 721 دلار) عرضه شود. از آنجایی که این گوشی دارای پنل تمام سرامیکی می‌باشد، به دلیل فرآیند تولید آهسته‌ی این پنل‌ها، تعداد محدودی از این نسخه عرضه خواهد شد. فراموش نکنید که این نسخه‌ی سرامیکی دارای رنگ مشکی نیز خواهد بود.

 

نظر شما درمورد بدنه‌ی این سرامیکی این گوشی چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

باید دید بدنه سرامیکی چقدر مقاومه

Peiman

متفاوته. به خاطر این‌که همش نسخه مشکی رو می دیدیم این یه چیز تازه ست برای ما. ولی قطعا مشکی بهتره.

علی شیخ زاده

طراحیش عالیه

ahmad

بخاطر حاشیه پایینش زشت بنظر میاد بنظرم.همچنان معتقدم اس8 بهترین طراحی رو داره کاش جای حسگر اثر انگشتش خوب بود.البته آیفون ایکس هم عالیه طراحیش

Peiman

عالی نیستن. به قول آقای عطایی جوانه و باید ایراد هاش برطرف بشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h