حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی جالبی از نوکیا 9 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، کانسپت، نوکیا

خیلی واضح است که بعد از نوکیا 8، اچ‌ام‌دی گلوبال درحال تلاش برای رونمایی یک گوشی پرچمدار دیگر به اسم نوکیا 9 است. از آنجایی که طراحی نوکیا 8 با دیگر گوشی‌های میان‌رده نوکیا تفاوت چندانی نداشت به طور حتم نوکیا 9 نیز باید از همین قاعده پیروی کند اما ظاهرا طراح‌های مفهومی چیز دیگری می‌گویند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی طرح مفهومی جدیدی از گوشی پرچمدار معرفی نشده اچ‌ام‌دی گلوبال یعنی نوکیا 9 منتشر شده است که طراحی کلی این دستگاه را نسبت به گوشی‌های قبلی اچ‌ام‌دی تغییر داده است. همانطور که گفتیم انتظار می‌رود که نوکیا 9 نیز از طراحی گوشی‌های قبلی اچ‌ام‌دی پیروی کند اما شاید به طور کلی طراحی این گوشی سنت شکن باشد و اچ‌ام‌دی یک طراحی جدید را برای نوکیا 9 پیاده کند.

در بنچمارک GFXBench به طور احتمالی معلوم شدکه این دستگاه از صفحه نمایشی 5.3 اینچی استفاده می‌کند. چیزی مشابه نوکیا 8 اما با این تفاوت که حاشیه‌های این صفحه نمایش کمتر از نوکیا 8 است. البته خود کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال گفته است که نوکیا 9 نمایشگری بزرگتر دارد و اگر اطلاعات بنچمارک درست نباشد به احتمال زیاد باید شاهد حضور یک صفحه نمایش 5.5 اینچی برای نوکیا 9 باشیم.

به احتمال زیاد نوکیا 9 نیز به دلیل اینکه هنوز خبری از اسنپدراگون 845 نیست، از اسنپدراگون 835 استفاده کند. همچنین مثل نوکیا 8 این گوشی نیز از سنسور IMX 258 ساخت سونی استفاده کند که یکی از آنها رنگی و دیگری سنسور مونوکروم است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده نوکیا 9 قیمتی 750 یورو دارد. همچنین برخلاف نوکیا 8 این گوشی دارای گواهینامه IP68 است.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

تو بخش طراحی خیلی سختگیرم این طراحی رو نپسندیم

Mortazavi

چقدر گرون!!!
100 یورو گرونتر واسه یکم حاشیه کمتر؟
بنظرم نوکیا داره اشتباه می کنه، معرفی پرچمداری کاملاً برابر با پرچمدار همین چند وقت پیش اشتباه بزرگیه مگر اینکه صفحه نمایشش حداقل 5.7 باشه که تو دو کلاس جدا باشند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji