حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی اندروید اوریو به زودی برای نوکیا 8 (Nokia 8) منتشر خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، موبایل، نوکیا

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند قدرتمند کمپانی HMD یعنی نوکیا 8 که در 26 مرداد ماه امسال با تراشه اسنپدراگون 835 و دوربین دوگانه معرفی شده بود جزو اولین گوشی‌هایی خواهد بود که اندروید اوریو را تجربه می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد نوکیا 8 به زودی اندروید 8 را دریافت می‌کند، اولین نشانه این بروزرسانی لیست بنچ مارک Geekbench است که آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را برای این گوشی را نشان داده است. این لیست به تنهایی تضمین 100 درصدی برای بروزرسانی اندروید اوریو نیست ولی در آخر هفته مدیر اجرایی HMD یعنی Juho Sarvikas تمام شک و تردیدها را کنار زد و به طور قطعی این بروزرسانی را در حساب توییتر خود تایید کرد.

حقیقت این است که Juho Sarvikas یک بروزرسانی اندروید اوریو با نسخه بتا را تایید کرده است که تغییرات زیادی را نشان نمی‌دهد و حجم آن 1.3 گیگابایت است که در ماه آینده در دسترس برخی کاربرانی که این گوشی را خریداری کنند قرار خواهد گرفت. Sarvikas اشاره می‌کند که بروزرسانی کامل هنگامی منتشر می‌شود که تمام مشکلات بتا رفع شده باشد. عرضه رسمی نوکیا 8 برای چند بازار اصلی در ماه سپتامبر تنظیم شده است، بنابراین احتمال آن وجود دارد که این بروزرسانی در ماه اکتبر در دسترس کاربران قرار گیرد.

نوکیا 8 تنها گوشی شرکت HMD نیست که بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کند، مدیر اجرایی این شرکت اطمینان داد که بروزرسانی اندروید جدید برای تمام موبایل‌های اندرویدی این شرکت عرضه خواهد شد.

نظر شما درمورد بروزرسانی زود هنگام برای تلفن‌های هوشمند نوکیا چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

تو این مدت کم نوکیا ثابت کرده به اپدیت اهمیت میده خوشحالم بخاطر این موضوع

Peiman

فعلاً نکته مثبت نوکیا همینه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور