حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرسش و پاسخ هواوی نوا 2 پلاس (Nova 2 plus)

نوشته

6 سال قبل | 18 دیدگاه | مطالب ترنجی

دیشب، ۹۶/۰۶/۲۵ با هم “نقد و بررسی هواوی نوا 2 پلاس: سلفی بگیر” را  خواندیم. ترنجی همواره سعی می کند تا علاوه بر فاکتور سرعت و به روز بودن، کیفیت مطالب را در شان مخاطبین محترمی همچون شما، نگاه دارد. هر کاری هر چقدر بزرگ و عالی همواره کاستی هایی دارد و این اجتناب ناپذیر است. در بررسی های ترنجی سعی می کنیم تا خود را به جای یک کاربر که می خواهد این دستگاه را بخرد یا درباره آن تحقیق کند قرار دهیم و تمام فاکتورهای مهم را در بررسی بیاوریم اما شاید همچنان موردی مانده باشد به ذهن ما نرسیده یا از قلم افتاده باشد. سری پست های جدید “پرسش و پاسخ” بعد از هر نقد و بررسی منتشر خواهد شد و در آن ما به سوالات شما درباره این دستگاه پاسخ خواهیم داد. امروز نوبت به پرسش و پاسخ هواوی 2 پلاس است.

هواوی نوا 2 پلاس

هواوی نوا 2 پلاس

هواوی نوا 2 پلاس

شرایط این پست از این قرار است و امیدواریم برای نظم بیشتر آن ها را رعایت کنید:

پست از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۶ به صورت آنلاین بررسی می شود و پاسخ تک تک شما عزیزان داده خواهد شد.

حداکثر مدت زمان پاسخگویی به سوالات شما ۶۰ دقیقه است.

پس از ساعت ۱۶ هم به سوالات شما پاسخ می دهیم اما شاید با فاصله بیشتر.

لطفا سوالات خود را شفاف بیان کنید.

لطفا از پاسخ دادن به سوالات کاربران قبل از پاسخ ما به ایشان خودداری فرمایید.

هر کاربر هر چند سوال که بخواهد می تواند در نظرات متفاوت بپرسد.

هواوی نوا 2 پلاس

هواوی نوا 2 پلاس

امیدواریم که در ترنجی بتوانیم اطلاعات صحیح و موثق را به شما بدهیم تا کمک کوچکی در تصمیم گیری صحیح به شما کرده باشیم. این شما و این تریبون پرسش و پاسخ هواوی نوا 2 پلاس !

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
samipoor

سلام و عرض خسته نباشید
چند سئوال داشتم راجع به این گوشی ممنون میشم اگه جواب بدید
اول اینکه دوربین این گوشی بهتر از دوربین های سری a سامسونگ هست یا نه
دوم اینکه اگر خود شما بخواهید بخرید آیا گوشی هست که با توجه به تمام امکاناتش شما رو ترقیب کنه که بدون معطلی برای خریدش اقدام کنید.
سوم اینکه آیا از فیلم برداری 4k مثل نسل قبلش پشتیبانی می کنه یا نه
ممنون از بررسی خوبتون

samipoor

ممنون از پاسختون
در جواب برخی دوستان که میگن چرا از این گوشی زیاد مطلب منتشر میشه باید بگم مانور دادن رو این گوشی چون تو رده میان رده هست امکانات خیلی خوبی داره که تو بقیه برندا نیست مثل داک صدا دوربین خوب و خیلی چیزای دیگه

ahmad

من فکر میکنم جنبه تبلیغ داره

Soraygoular

دوست عزیز مثل نسل قبل فیلم برداری ۴ کی نداره یکی از ایرادات وارده بهش همینه

Yas

گوشيهاى مطرح بازار و مثل اس٨پلاس يو ١١ و… نميارين واس نقد و بررسى و پرسش و پاسخ خب اين گوشى چه ارزشى داره

علی شیخ زاده

جناب عطایی خسته نباشید
من خیلی در مورد صدای سه بعدی این گوشی شنیدم و میگن از یه چیپ جدید صدا استفاده شده
خواستم بدونم کیفیت صداش در حد اسپیکر های استریو هست یا نه

Pouya

سلام خسته نباشید عمرباتری و صفحه نمایش نسبت به a 2017 چطوره ؟ بعد یه سوال دیگه دارم مربوط به این پست نیس ولی ممنون میشم پاسخ بدین
ایا پرچمدار دوسال قبل بهتر میان رده امساله؟مثلا اس ۶ از a 2017 بهتره؟ اخه هر چی فک میکنم باید میان رده بهتر باشه مثلا a 2016 خیلی از اس ۵ بهتره ولی بالاخره اونم پرچمداره گرچه میدونم اس ۵ زیاد خوب نبود اینو مثال زدم?

siavash-t

سلام. حقیقتش من از قیمت ها خبر ندارم. ولی می خواستم بدونم رقبای هم قیمت این گوشی کدام گوشی ها هستند و نسبت به اونا ارزش خرید دارند یا نه. آقای عطایی فکر کنم یه بار این درخواست رو داشتم ولی جوابی نگرفتم. می خواستم اگر ممکنه یه کتابخوان ترجیحا کیندل عادی یا کیندل پیپروایت رو بررسی کنید. می خوام ببینم تو ایران ارزش خرید دارند و اینکه راحت و بدون مشکل فایلهای زبان فارسی مخصوصا فایلهای pdf رو راحت باز می کنند یا نه؟ به این خاطر که تو اینترنت تقریبا هر کی یه چی می گه. اصلا معلوم نیست کی راست می گه، کی دروغ!

MR.CAMPER

زد۵ پریمیوم تا جایی که من میدونم مال سال ۲۰۱۵ است نه ۲۰۱۶ گوشیهای ۲۰۱۶ سونی اکسپریا ایکس ایکس زد و ایکس کمپکت هست البته xa ultra و xa هم هست
Xa1 ultra هم چیز باحالیه

Morimf

اقای عطایی یه سوال داشتم البته به این پست مربوط نمیشه.
من اکثر گوشیای پرچمدار و میان رده تا سال 2016 رو داشتم و استفاده من از گوشی جوریه که بیشتر از هرچیزی باطری برام مهمه من یه گوشی میخوام بخرم که باطریش فوق العاده باشه قیمتش و امکاناتش هم برام زیاد فرقی نداره یه گوشی مثله LG X POWER2 باطریه حجیم داشته باشه.پیشنهاد شما که وارتری چیه؟چه گوشی ای بخرم که باطریش راحت و روز رو جواب بده و بالای 5000 میلی امپر باشه.اینم بگم من از نوت 5 و اس 6 گرفته تا ام 9 و پی 9 و الجی ج4 رو داشتم ولی از باطریه هیچکدوم راضی نبودم.خواهشا اقای عطایی راهنماییم کنید.بازم میگم قیمت مهم نیست

Sadeghh

با توجه به اینکه دستگاه های همرده این گوشی یا حتی ضعیف تر از این گوشی بازی آسفالت 8 رو تقریبا خوب اجرا میکنند ولی توی نقد بررسی گفتین که این دستگاه زیاد لگ داشت امکانش هست که مشکل از دستگاهی که در اختیار شما بوده باشه؟!!
حتی یادمه گفتین داغ هم میکنه در حالی که یک سایت دیگه که بررسی کرده بود گفته بود اصلا داغ نمیکنه!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)