حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین دوگانه‌ی میزو ام 6 نوت (Meizu M6 Note) با افکت بوکه و غلظت رنگ بی‌نظیر

آخرین گوشی میان‌رده‌ی کمپانی میزو (Meizu) تعجب تمامی طرفداران این کمپانی را به خود جلب کرد زیرا یک گوشی هوشمند با قیمتی کمتر از 200 دلار تقریبا تمامی ویژگی‌های جدید گوشی‌های هوشمند را دارا می‌باشد‍!. این دستگاه با این محدوده‌ی قیمتی اکثریت رقبای خود را کنار زده و مخصوصا با قابلیت‌های دوربین خود به معنای واقعی هیچ جای صحبتی برای گوشی‌های دیگر نگذاشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تمامی این حرف‌ها به طورکلی به روی کاغذ بوده و از همه مهم‌تر آزمایش عملی این گوشی‌ می‌باشد، به همین خاطر از قابلیت‌های دوربین این گوشی که زبانزد بسیاری از طرفداران این کمپانی می‌باشد، در دنیای واقعی استفاده کردیم که تصاویرش را می توانید مشاهده نمایید.

البته قبل از اینکه تصاویر را مشاهده نمایید، قصد داریم تحلیلی کلی از کیفیت دوربین این گوشی داشته باشیم؛

 

1) این گوشی برای گرفتن عکس‌هایی در فضای روشن و با غلظت رنگ بالا، برای هرچه زیباتر شدن تصاویر توسط دوربین دوگانه‌ی آن، مدیریت‌های متفاوتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

2) دامنه‌ی تصاویر پویا (dynamic) در این گوشی بسیار مطلوب ارزیابی شده و می‌توانید در تصاویر زیر نیز مشاهده نمایید.

3) افکت‌های پرتره، بوکه و پس‌زمینه‌ی تار نیز مطلوب ارزیابی شد و همچنین الگوریتم‌های ردیابی چهره نیز به نظر می‌رسد بسیار دقیق عمل کرده و در نتیجه قدرت بوکه نیز با این میزان دقت، افزایش می‌یابد.

4) عکس‌هایی که در نورکم گرفته شده‌اند بسیار شفاف و روشن می‌باشند و در بعضی موارد نیز ممکن است کمی شلوغ باشند. با این حال به ‌نظر می‌رسد که الگوریتم‌های Arcsoft به خوبی کار می‌کنند و تصاویر شفافی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

 

به طور کلی، برای یک گوشی هوشمند که حدود 165 دلار هزینه دارد، در آزمایش اولیه، دوربین این گوشی ما را بسیار تحت تاثیر قرار داد.

با مشاهده‌ی این نمونه‌ها، در مورد کیفیت دوربین این گوشی میان‌رده چه نظری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

۲۰۰ دلار؟؟؟؟؟؟ ولی عجب دوربینی داره.فک کنم چند سال ديگه شیائومی گوشی رایگان بده????

mTAAHAAm

خیلی خوبه

ahmad

تو نور کم خیلی ضعیف عمل کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h