حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می بند HRX ادیشن (Mi Band HRX Edition) معرفی شد

این نسخه خاص از می بند 2 کمپانی شیائومی که در هند توسعه یافته است، در همکاری با HRX توسط Hrithik Roshan که یکی از بازیگران معروف در هند تلقی می‌شود، راه‌اندازی شده است. تفاوت این دستگاه با نسخه اصلی در الگوریتم ردیابی بهتر جهت نظارت بر فعالیت‌ها و بهبود محسوس عمر باتری است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی می بند HRX ادیشن عمر باتری معادل 23 روز را داراست که حدود 10 درصد نسبت به عمر 20 روزه باتری نسخه اصلی رشد داشته است. با این حال این نسخه برخلاف مدل اصلی از سنسور ضربان قلب داخلی بهره نبرده است که کمی عجیب به نظر می‌رسد.

از مشخصات دیگر این محصول می‌توان به صفحه‌نمایش 0.42 اینچی اولد با شیشه مقام در برابر خط و خراش، گام شمار، به نمایش گذاشتن دقیق اطلاعات مربوط به تناسب اندام و همچنین آهنگ خواب است. این دستبند هوشمند دارای گواهی IP67 بوده و از طریق بلوتوث 4 به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود. لازم به ذکر است که بگوییم این دستگاه بسیار سبکه بوده و بدون بندهای پلاستیکیش وزنی معادل 7 گرم دارد که در استفاده‌های روزمره و طولانی مدت بسیار مناسب است.

شیائومی می بند HRX ادیشن با تخفیفی 8 دلاری، هم اکنون با برچسب قیمتی 20 دلاری در دسترس است تا ارزش خرید بیشتری داشته باشد.

نظر شما درباره این نسخه ویژه از دستبند خوش قیمت و محبوب شیائومی می بند 2 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

موندم با این قیمت ها سود هم میکنه؟?

ahmad

قطعا سود میکنه همه چی تو چین ارزونه از کارگر گرفته تا مواد اولیه تولید در مقیاس زیاد هم یکی از دلایلشه

علی شیخ زاده

بقیه هم تو چین تولید میشن ولی قیمتشون چند برابره

ahmad

قطعا امکاناتی که کشور چین برای یک برند چینی فراهم میکنی با یه برند غیر چینی یکی نیس شاید مثلا اپل داره کلی مالیات تو چین پرداخت میکنه در حالی که هوواوی علاوه بر اینکه مالیات نمیده بلکه وام هایی رو هم دریافت میکنه

علی شیخ زاده

بخش دوم کامنت شما دقیقا جواب بخش اول کامنت خودتونه. ?

Peiman

۲۰ دلار????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا