حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس ذن‌فون وی (ZenFone V) به صورت رسمی معرفی شد

ایسوس یکی از برند‌های مطرح در زمینه ساخت وسایل سخت افزاری برای سیستم‌های کامپیوتری و موارد دیگر است که چندسالی می‌شود مشغول ساخت تلفن‌های همراه هوشمند نیز شده است و در این راه بسیار موفق بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی ایسوس از گوشی جدید خود با نام ایسوس ذن‌فون وی پرده برداری کرد. این گوشی متاسفانه با اینکه آخرین گوشی معرفی شده کمپانی ایسوس تا به امروز است اما مشخصاتی بروز و سطح بالا ندارد.

ذن‌فون وی از صفحه نمایشی فول اچ‌دی در ابعادی 5.2 اینچی با پنل امولد برخوردار است. همچنین برای پردازنده این دستگاه ایسوس از پردازنده اسنپدراگون 820 استفاده کرده است که گرچه پردازنده قدرتمندی است اما دیگر کمتر تلفن‌همراهی را می‌بینیم که در سال 2017 از پردازنده‌ی چند سال قبل استفاده کند.

کنار پردازنده، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است که برای یک گوشی میان‌رده‌ی پرچمدار کافی به نظر می‌رسد. همچنین درصورت نیاز با استفاده از درگاه کارت حافظه جانبی می‌توانید حافظه مورد نیاز خود را نیز افزایش دهید.

ایسوس برای دوربین اصلی این تلفن از یک حسگر 23 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 در کنار لرزش گیر اوپتیکال استفاده کرده است. دوربین سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است اما اطلاعات کاملی از آن تا به الان منتشر نشده است.

یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این تلفن همراه را دارد که توسط پورت یو‌اس‌بی Type-C تکمیل شده است.

هنوز اطلاعاتی از قیمت و محل عرضه این گوشی منتشر نشده است اما امیدواریم هرچه زودتر اطلاعاتی نیز در این زمینه برای این دستگاه انتشار یابد.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
samipoor

با سلام برای یک میانرده خوبه مشخصاتش که چرا میگید بروز نیست اون چیپ 820 هنوز هم قدرتمنده 4 گیگ رم دوربین 23 مگا پیکسلی برای یه میانرده خوبه. به نظر من گفتن (این گوشی متاسفانه با اینکه آخرین گوشی معرفی شده کمپانی ایسوس تا به امروز است اما مشخصاتی بروز و سطح بالا ندارد). برای این گوشی میاند رده از ایسوس درست نیست.
ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji