حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه سرعت گلکسی نوت 8 با گوگل پیکسل آپدیت شده به اندروید اوریو

شاید گوگل پیکسل یکی از گوشی‌های پرچمدار سال پیش بازار‌ گوشی‌های اندروید باشد اما هنوز هم در خیلی از شرایط از برخی از رقبای خود جلوتر است. یکی از این شرایط بروزرسانی به موقع گوگل برای این گوشی است. همانطور که می‌دانید اندروید اوریو یکی از بهترین بروزرسانی‌ها برای گوگل پیکسل بوده و مدیریت رم این دستگاه را به شدت بهینه سازی کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در این قسمت از تماشا کنید ترنجی برای شما مقایسه سرعت یکی از بهترین پرچمدارهای بازار یعنی گلکسی نوت 8 را با گوشی پرچمدار سال پیش گوگل، پیکسل آماده کرده‌ایم. شاید گوگل پیکسل گوشی سال 2016 باشد اما به آخرین نسخه از اندروید که در همین ماه اخیر معرفی شد آپدیت شده است و خوب است ببینیم این بروزرسانی چه قدر تاثیر در سرعت و مابقی جزئیات گوشی گذاشته است.

گرچه نباید انتظار زیادی از یک گوشی سال پیش برای مقابله با یک گوشی پرچمدار حال حاضر بازار داشت اما گوگل پیکسل اختلاف سرعت زیادی با نوت 8 نداشت و بزرگترین بهینه سازی اندروید اوریو را همانطور که گفتیم برای گوگل پیکسل مربوط به بخش مدیریت رم دستگاه بود.

[aparat id=”iATlJ”]

همچنین در اول تست سرعت بوت گوشی پیکسل سریع‌تر از گلکسی نوت 8 بود. موردی که نوت 8 در همه زمینه‌ها از همه تلفن‌های همراه بهتر بود. گرچه این مورد زیاد مهم نیست.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

به جز بوت اولیه و دوربین نوت کاملا برنده بود

Peiman

ممنون ک گفتی. ديگه فیلمو نمیبینم ??

ahmad

معمولا سرعت نت کمه یا عده ای حجم کافی ندارن خواستم اگه اینجوره هزینه اضافی ندن ????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji