حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی جدید جیمیل برای اندروید؛ امکان تغییر رمزعبور و اطلاعات کاربر از داخل برنامه

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ترنج‌اپ، ترنجی، گوگل، مطالب ترنجی

کاربران برنامه‌ی جیمیل در گوشی‌های اندرویدی بالاخره تمامی امکاناتی که از یک برنامه‌ انتظار دارند را دریافت می‌کنند. آخرین بروزرسانی این برنامه به کاربران خود اجازه می‌دهد تا بتوانند اطلاعات حساب گوگل خود را از طریق خود برنامه‌ی اندرویدی جیمیل تغییر دهند، امکانی که تاکنون محیا نبود!. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا لینک دانلود این بروزرسانی را در اختیار داشته باشید.

از این به بعد، شما می‌توانید رمز عبور، اطلاعات مربوط به نمایه‌ی جیملی، تنظیمات حریم خصوصی و امنیت حساب گوگل خود را از طریق این برنامه ویرایش کنید. این امکان بسیار کاربردی و اساسی بود که باید به نرم‌افزار جیمیل افزوده می‌شد، اما قبلا کاربران چون اجازه ی دسترسی به این بخش‌ها را نداشتند باید برای ایجاد تغییرات در آن‌ها به لپ تاپ خود مراجعه می‌کردند.

برخی از شما شاید این بروزرسانی را برای گوشی خود انجام داده باشید، اما اگر بروزرسانی نکرده‌اید می‌توانید از طریق لینکی که در پایین برای شما قرار داده‌ایم، این بروزرسانی را انجام داده و از امکان جدید آن بهره‌مند گردید. برای دسترسی به این تغییرات جدید، به تنظیمات برنامه بروید، حساب جیمیل مورد نظر خود را انتخاب کنید و به روی گزینه‌ی “My account” کلیک نمایید.

در نهایت برنامه‌ی جیمیل اطلاعاتی را که به تازگی تغییر داده‌اید، بروزرسانی کرده و از آن به بعد اطلاعات مربوط به حساب شما همان اطلاعاتی است که وارد کرده‌اید. در این بروزرسانی، زمانی که به روی گزینه‌ی آرشیو کردن و یا حذف یک ایمیل از داخل برنامه کلیک می‌کنید، یک گزینه‌ی “undo” در قسمت پایین نرم‌افزار مشاهده خواهید کرد که می‌توانید دوباره همان ایمیل‌هایی که شاید به اشتباه پاک کرده‌اید را بازگردانید.

 

دانلود بروزرسانی جیمیل برای گوشی‌های اندرویدی

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h