حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس از هدفون ROG Strix Fusion 300 رونمایی کرد؛ بنیان‌گذار برند جدید تایوانی‌ها

کمپانی ایسوس هدفون خاص ROG Strix Fusion 300 را معرفی کرد تا نام تجاری Fusion متولد شود. این هدفون منحصر به فرد آمده تا با طراحی خاص، درایورهای 50 میلی‌متری اختصاصی ایسوس و صدای 7.1 کاناله مجازی، گوش‌های شما را همانند نامش ذوب کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این هدفون به لطف بالشتک‌های هیبریدیش بسیار راحت بوده و با کیفیت صدای عالی خود می‌تواند تجربه کاملی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. Fusion 300 بسیار جمع و جور و سبک وزن است تا بتوانید ساعت‌ها بدون مشکل از آن بهره بگیرید. این هدفون با طراحی فانتزی و نورپردازی جذابش قابلیت اتصال به رایانه‌های شخصی، کنسول‌های بازی و گوشی‌های هوشمند را داشته و می‌توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید.

این محصول از محفظه انعطاف پذیری بهره برده است که گوش‌ها را کاملا در بر گرفته و با طراحی ویژه‌اش مانع از چرخش هوا می‌شود تا علاوه بر کاهش نویز محیط، صدایی غنی و شفاف را برای کاربر فراهم آورد.

نکته جالب توجه درباره Fusion 300 بهره بردن از درایورهای 50 میلی‌متری ویژه ایسوس با نام Essence است تا ذات موسیقی را به شما نشان دهد. این درایورها به پوششی فلزی مجهز شده‌اند تا برخلاف باقی محصولات با پوشش پلاستیکی، باس قدرتمندی تولید کرده و جزئیات را نیز حفظ کنند. همچنین این هدفون عملکردی باور نکردنی را نه تنها برای بازی، بلکه برای تمامی کارها از جمله گوش دادن به موسیقی، به نمایش می‌گذارد.

طراحی شده برای ماراتون‌ها

این هدفون به طور باور نکردنی سبک بوده و با طراحی جمع و جورش برای جلسات ماراتون کاملا ایده آل است. بالشتک‌های نرم و راحت این محصول از موادی با کیفیت ساخته شده‌اند تا علاوه بر حفظ کیفیت صدا، پوست را هم آزرده نکنند. همچنین گوشی‌های این محصول نسبت به دیگر هدفون‌ها 30 درصد بزرگتر بوده تا 50 درصد انحراف صدا را کاهش دهد و صدایی فراگیر را در طولانی مدت برای کاربر به ارمغان بیاورد.

سازگاری با طیف وسیعی از دستگاه‌ها

ROG Strix Fusion 300 قابلیت اتصال از طریق USB 2.0 و جک 3.5 صدا میلی‌متری را داشته تا بسته به نیاز بتوانید آن را به هر دستگاهی متصل کنید. همچنین این هدفون از صدای فراگیر 7.1 کاناله مجازی بهره برده است تا شما بتوانید با یک دکمه آن را فعال کرده و در هنگام پخش موسیقی، بازی و فیلم از آن نهایت لذت را ببرید.

نظر شما درباره اولین هدفون سری Fusion ایسوس چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا