حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیوی دیگری از سمت گوگل با اشاره به روز 4 اکتبر منتشر شد: منتظر یک گوشی فوق‌العاده از گوگل باشید

ظاهرا گوگل به صورت کامل جدی در حال کار بر روی سری جدید گوشی‌های پیکسل خود است و می‌خواهد امسال با تمام قدرت این دستگاه‌ها را وارد بازار کند و تمام حریفان خود را به چالش بطلبد. شاید دیروز بیلبورد تبلیغاتی گوگل درباره روز رونمایی سری جدید گوشی‌های پیکسل برای اینکه بدانیم گوگل برنامه‌ای برای 4 اکتبر دارد کافی باشد اما این کمپانی به تازگی اقدام به انتشار ویدیو‌ای در این باره نیز کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانند بیلبورد، این ویدیو هیچ اطلاعاتی از گوشی پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 به ما نمی‌دهد و تنها به روز رونمایی از این دو گوشی تاکید زیادی می‌کند.

در این ویدیو گوگل اشاره زیادی به برخی از موارد مشکل ساز دنیای موبایل‌ها کرده است که برخی از آنهارا به شما می‌گویم.

به طور مثال در این ویدیو سوالی درباره اینکه چه مشکل باتری گوشی من چیست شده است همچنین سوال دیگر مربوط به حافظه دستگاه است. همچنین سوال‌هایی درباره تصاویر تار نیز شده است. سوالاتی مانند کند بودن تلفن، داغ بودن و مواردی از این دست نیز در این ویدیو از گوگل پرسیده شده است.

[aparat id=”uXQpj”]

جالب است بدانید که در آخر ویدیو گوگل تنها یک جمله گفت ” سوالات خنده‌داری که باید بپرسید” این به این موضوع بر می‌گردد که تلفن‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال به احتمال زیاد هیچگونه مشکلی نخواهند داشت. مشکلاتی مثل باتری و حافظه داخلی، دوربین، کندی سرعت و مواردی همچنینی را نباید طبق این ویدیو از سری جدید پیکسل انتظار داشته باشیم.

تنها باید تا 4 اکتبر صبر کرد و دید که گوگل چه چیزی در دستان خود خواهد داشت و اگر تمامی این موارد در این سری رفع شده باشد باید انتظار یک دستگاه کامل را داشته باشیم.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

نسل قبلی کم ایراد نبود

Peiman

ببینیم ایندفه چکار میکنه

علی شیخ زاده

این نسل رو الجی ساخته بعید میدونم بدون ایراد باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji