حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: طرح مفهومی گلکسی اس9 با نمایشگری بدون حاشیه و 6 گیگابایت حافظه رم

با اینکه انتظار نمی‌رود سامسونگ نسل جدید سری اس را تا نیمه اول سال آینده میلادی معرفی کند، اما امروز طرحی مفهومی از گلکسی اس9 منتشر شده است که نوید صفحه‌نمایشی بدون حاشیه را همراه با 6 گیگابایت حافظه رم می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این طرح توسط DBS DESIGNING به تصویر کشیده شده است و هیچ ارتباطی با طرح رسمی آن ندارد. وی که بر رویایی بودن این کهکشانی تاکید ویژه‌ای کرده است، ادعا می‌کند که این دستگاه به نمایشگری کاملا بدون حاشیه مجهز خواهد شد تا با بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه نسبت به نسل گذشته‌اش متفاوت ظاهر شود. همچنین لازم به ذکر است که دکمه‌های آن همانند اس8 در لبه سمت راستی و چپی به موازات یکدیگر قرار گرفته‌اند. به همین دلیل هم طراح این محصول از تخیلات خویش بهره گرفته و صفحه‌نمایشی دارای نسبت 9:18 با وضوح +QHD را در آن گنجانده است. اما همه‌ی نوآوری‌ها به اینجا ختم نشده و شاهد قرارگیری حسگر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش آن هستیم تا با لبه‌ی نازک بالای آن که حسگرهای متفاوتی گنجانده شده است، قرینه باشد. با این حال از آن جایی که فناوری قرارگیری حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تا نیمه دوم سال آینده میلادی در دسترس قرار نخواهد گرفت، تقریبا تجهیز شدن اس9 به آن غیر ممکن خواهد بود.

سامسونگ گلکسی اس9 به طور پیش‌فرض اندروید 8.1 اوریو را اجرا کرده و به همراه 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، باتری با ظرفیت 3600 میلی‌آمپر و دوربین دوگانه 18 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. حالا که سخن از دوربین دوگانه به میان آمد، لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند برای دوربین جلو هم از دو حسگر 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد تا به بهترین دستگاه برای ثبت تصاویر سلفی بدل شود.

برای آشنایی بیشتر با طرح مفهومی گلکسی اس9 شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم:

[aparat id=”3yhxt”]

به نظر شما این طرح مفهومی تا چه میزان حقیقت خواهد یافت؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

طرح تخیلی قشنگی بود

Peiman

چه طرح مزخرفی. من از این قشنگ تر میزنم

علی شیخ زاده

اس 9 فلت. ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا