حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ انتشار Star Wars: Episode IX به تعویق افتاد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سینما، مطالب ترنجی

طبق گزارشات اخیر تاریخ انتشار دهمین قسمت از سری فیلم‌های سریالی جنگ ستارگان به تعویق افتاده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق اطلاعات قبلی دهمین قسمت فیلم جنگ ستارگان با عنوان Episode IX قرار بود در ماه می سال 2019 منتشر شود. حالا اخباری مبنی بر به تعویق افتادن انتشار این فیلم به گوش می‌رسد که ظاهرا اکران این فیلم با چند ماهی تاخیر انجام خواهد شد. چندی قبل جی جی آبرامز رسماً به عنوان نویسنده و کارگردان جدید این قسمت از جنگ ستارگان معرفی شد. پیش‌تر کارگردانی این فیلم به عهده‌ی کالین ترورو بوده که مدتی قبل اخباری مبنی بر قطع همکاری آن به‌گوش رسید. جی جی آبرامز پیش‌تر کارگردانی “جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد” را به عهده داشته است و فیلم‌نامه‌ی این فیلم را با همکاری لارنس کاسدان نوشته بود. حالا کریس تریو قصد دارد به آبرامز در نوشتن فیلم‌نامه Star Wars: Episode IX کمک کند.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، اکران این قسمت از جنگ ستارگان به روز بیستم ماه دسامبر سال 2019 موکول شده است که شباهتی با قسمت “نیرو بر می‌خیزد” از همین سری فیلم که در آخرهفته قبل از کریسمس به نمایش در آمد، دارد. اپیزود نیرو بر می‌خیزد نیز در ابتدا قرار بود در فصل تابستان منتشر شود اما تاریخ اکران آن به دسامبر انتقال یافت. همچنین فیلم “جنگ ستارگان: آخرین جدای” که فیلم بعدی جنگ ستارگان خواهد بود در 15 دسامبر امسال اکران می‌شود.

نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

دیگه خیلی داره طولانی میشه!
بنظرم اونقدرام قشنگ نیست که اینقدر طولش دادن.

Morimf

من خیلی اهل فیلم دیدن هستم و بیشتر فیلمهای معروف و کالکشنیه دنیا رو دیدم ولی نمیدونم چرا هیچوقت به سری فیلمهای جنگ ستارگان علاقه نداشتم.هیچوقت کالکشن جنگ ستارگان باب میل من نبوده و نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...