حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر مفهومی از گوشی 4 دوربین هواوی جی 10 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، کانسپت، هواوی

دیروز هواوی به صورت رسمی اعلام کرد که برنامه‌ای برای رونمایی از گوشی جدید خود در روز 22 سپتامبر را دارد. این گوشی که هواوی جی 10 نام دارد اولین تلفن همراه هواوی است که با 4 دوربین قرار است رونمایی شود. بله درست خواندید. دوربین دوگانه در پشت دستگاه و دوربین دوگانه در جلوی دستگاه قرار است این گوشی را تبدیل به اولین تلفن‌همراه 4 دوربینه هواوی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بعد از انتشار تیزر رسمی از سمت هواوی و اعلام روز رونمایی از این دستگاه، معلوم شد که این گوشی از نسبت تصویر 18:9 برخوردار است. بعد از چند ساعت از انتشار تیزر رسمی این گوشی در دستان شخصی رویت شد. اما تصاویر واقعی کفاف نشان دادن طراحی این گوشی را نمی‌دادند و به تازگی دو طرح مفهومی از دو منبع مختلف از این گوشی منتشر شده است که تلفن همراه را از تمامی زوایا نشان می‌دهد.

جالب است بدانید که این تصاویر بسیار شبیه به گوشی پرچمدار سری میت هواوی یعنی میت 10 نیز هستند که به زودی شاهد رونمایی او خواهیم بود.

به هرحال، این گوشی هم اولین تلفن همراه هواوی خواهد بود که از 4 دوربین برخوردار است و همچنین اولین تلفن هواوی خواهد بود که از نسبت تصویر 18:9 برخوردار است.

همچنین جالب است بدانید هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی این دستگاه از فلش برخوردار هستند و شما نگرانی از ثبت تصاویر سلفی در نور کم با این گوشی نخواهید داشت.

طبق شایعات این دستگاه به صفحه نمایشی 5.9 اینچی با رزولوشن 2160×1080 مجهز خواهد بود. همچنین پردازنده این دستگاه همانند پردازنده استفاده شده در نوا 2، کایرین 659 است. به غیر از پردازنده، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز از مشخصات این گوشی هستند. یک باتری 3240 یا 3340 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این گوشی را دارد. بخش نرم‌افزاری این گوشی را نسخه 5.1 رابط کاربری EMUI هواوی بر پایه اندروید 7.1 تشکیل داده است.

وزن این دستگاه نیز احتمالا 164 گرم است و ابعاد دستگاه 156.2×75.2 با ضخامتی 7.5 میلی متر خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

این ک امروز لو رفته بود

mTAAHAAm

تصاویر واقعی یا مفهومی؟

ahmad

زشت به تمام معنا

علی شیخ زاده

تصاویر واقعیش لو رفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji