حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر رونمایی هواوی از یک تلفن همراه در 22 سپتامبر باشید

طی این چند وقت اخیر اخبار‌ زیادی درمورد گوشی از هواوی با 4 دوربین منتشر شده بود که نشان می‌داد این گوشی دارای دوربین دوگانه در قسمت جلو و پشت دستگاه است. حال هواوی تیزری درباره این گوشی منتشر کرده است و طبق این تیزر باید منتظر رونمایی هواوی از این دستگاه در روز 22 سپتامبر باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با اینکه هواوی تمام تمرکز خود را بر روی هواوی میت 10 گذاشته است اما با این حال نمی‌خواهد تا طی این چند وقت، تلفن همراهی را به بازار عرضه نکند. از این‌رو طبق اطلاعات منتشر شده معلوم شد که این گوشی 4 دوربینه، هواوی جی 10 است. البته این گوشی در خود کشور چین با این اسم شناخته نخواهد شد و بجای هواوی جی 10 از اسم “Maimang6” برای نام گذاری گوشی استفاده شده است. ظاهرا هواوی مثل سامسونگ می‌خواهد تا چند سری از گوشی‌های خود را با عدد‌های یکسان هماهنگ کند و بنابراین تصمیم به نام جی 10 گرفته است که هماهنگ با میت 10 و پی 10 است.

این گوشی دیروز در وبسایت تنا رویت شده و گواهینامه خود را دریافت کرد اما تنا اقدام به انتشار اطلاعاتی از این گوشی کرده است که نشان می‌دهد این تلفن همراه از صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن 2160×1080 استفاده می‌کند و این صفحه از نمایش نسبت تصویر 18:9 برخوردار است. همه طرفداران هواوی فکر می‌کردند که اولین تلفن همراه هواوی با صفحه نمایش 18:9، میت 10 خواهد بود اما ظاهرا این کمپانی می‌خواهد اول از سری جی شروع به استفاده از این نسبت تصویر کند.

به غیر از صفحه نمایش اطلاعات دیگری مثل دوربین اصلی 16 +2 و دوربین سلفی 13+2، پردازنده نامعلوم 8 هسته‌ای، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 3240 میلی آمپری از جمله اطلاعات منتشر شده از این گوشی هستند.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

نسلت 18 ب 9 کم کم داره به استاندارد تبدیل میشه. ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji