حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل ادعا می‌کند که Face ID در زمان معرفی با مشکل مواجه نشده است

در روز معرفی آیفون 10، اولین آیفون کمپانی اپل با نمایشگر OLED و دارای سیستم تشخیص چهره Face ID، این ویژگی بسیار سریع، دقیق و امن معرفی شد اما  آقای Craig Federighi مجبور به تکرار چندباره‌ی این کار شدند تا در نهایت سیستم قفل گشا کار کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ممکن است بسیاری تصور کنند که Face ID ویژگی وعده داده شده از طرف اپل نبوده است، اما اپل درباره این موضوع بیانیه‌ایی صادر کرده است و به توضیح دلیل رخ دادن این اشکال پرداخته است، بنابر بیانیه‌ی اپل:

کسانی که مشغول جابجایی آیفون 10 به روی صحنه نمایش بودند متوجه تلاش Face ID برای قفل گشایی از این گوشی هوشمند نشدند، پس از شکست خوردن چندباره‌ی این عملیات آیفون مد نظر طبق برنامه‌ ریزی خود درخواست رمز عبور کرد.

این موضوع بسیار شبیه زمانی است که شخص دیگری سعی در باز کردن آیفون شما با استفاده از اثر انگشت خود دارد و چند بار با شکست مواجه می‌شود، در این زمان مصرف‌ کننده باید رمز عبور را برای قفل گشایی دستگاه مورد نظر وارد کند. در زمان نمایش نحوه کار Face ID توسط Craig Federighi نیز صفحه ورود رمز عبور نمایش داده شد که این موضوع را تایید می‌کند.

برخی تصور کرده بودند که شاید این موضوع دلیل رخ دادن خطا در قفل گشایی آیفون بر روی صحنه نمایش بوده باشد و حال اپل با بیانیه‌ی خود همه چیز را مشخص کرد. البته به این نکته نیز توجه کنید که گزارش‌هایی مبنی بر اینکه Face ID در زمان آزمایش توسط افراد عادی با مشکل مواجه شده است وجود دارند اما بهتر است تا ماه نوامبر صبر کنیم.

نظر شما درباره اتفاقات رخ داده در روز رونمایی از آیفون 10 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

قطعا با مشکل مواجه نشد برید hands onاین گوشی و کارکردهاشو ببینید در سریعترین زمان ممکن انلاک میشه

علی شیخ زاده

حرفاش منطقیه ب نظر مشکلی نداره

Pouya

الان یه سوال اگه کسی بخواد به صفحه قفل گوشیش فقط نگاه ببینه نتیفیکیشناش چیه تولیفش چیه خب تا به صفحه نگاه کنه صفحه انلاک میشه به نظرم بهتر بود مثل عنبیه سامی با سوایپ این کار انجام میشد

Pouya

شرمنده اون تولیفش رو اشتباه تایپ کردم تکلیفش بود

Peiman
ahmad

فیلمارو ببین بعد انلاک شدن باید سوایپ کنی تا وارد صفحه اصلی بشی و تا سوایپ نکردی صفحه نوتفیکیشن رو نشون میده

Pouya

اهان نمیدونستم اینجوریه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید