حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انویدیا ممکن است نسخه‌ای بروزرسانی‌شده از کارت گرافیک GeForce GTX 1070 را با نام GTX 1070 Ti معرفی کند

کمپانی انویدیا که سال گذشته سری جدیدی از کارت گرافیک‌های خود را معرفی و روانه بازار کرد، ممکن است برای عقب نماند از سری Vega کمپانی AMD، نسخه‌ قدرتمند کارت گرافیک GTX 1070 را معرفی و روانه بازار کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این محصول که ممکن است با نام 1070LE نیز به بازار عرضه شود، طبق شایعات دارای 2304 هسته CUDA خواهد بود. با این حال در صورت صحت شایعات باید شاهد کارتی با قدرتی مشابه GTX 1080 باشیم که کمی بعید به نظر می‌رسد. از همین رو احتمال دیگری هم مطرح است که دقیقا مخالف شایعات بوده و خبر از نسخه‌ ساده GTX 1070 تنها با حافظه سریع‌تر GDDR5 و سرعت 9 گیگابایت بر ثانیه را می‌دهد.

با این وجود شایعات منتشر شده نیز می‌توانند حقیقت یابند، چرا که کمپانی AMD با کارت گرافیک Vega 56 خود رقیب مستقیمی را برای این کارت عرضه کرده و حالا انویدیا می‌تواند با معرفی GTX 1070 Ti پاسخ قاطعی به این شرکت دهد. در صورت صحت شایعات انتظار می‌رود تا انویدیا این کارت گرافیک را در اواخر سال جاری و پیش از کریسمس معرفی کند.

به نظر شما، آیا کمپانی انویدیا نسخه قدرتمندی از کارت گرافیک GTX 1070 را روانه بازار خواهد کرد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

همون gtx 1070 عالیه برج 9 حتما میخرم. ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا