حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج تست باتری الجی وی 30 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 13 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، ال‌جی

الجی وی 30 چند هفته پیش به صورت رسمی معرفی شد و چشم تمامی کاربران این کمپانی از همه‌ی موارد مهم‌تر بر روی عمر باتری وی 30 بود. سال پیش الجی با ارائه وی 20 نتوانست انتظارات طرفداران خود را در زمینه باتری برآورده کند اما ظاهرا الجی وی 30 قرار است تا اختلاف زیادی را با وی 20 داشته باشد و این‌بار نگرانی کاربران الجی را از بابت عمر باتری رفع کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که گفتیم پارسال الجی با معرفی الجی وی 20 نگرانی کاربران خود را در زمینه باتری به همراه داشت و طی تست‌های انجام شده از این گوشی  مدت زمان کار با دستگاه تنها 68 ساعت بود که نسبت به رقبای خود رقم خوبی به شمار نمی‌رفت.

اما الجی بعد از وی 20 دست به رونمایی از الجی جی 6 زد که نسبت به وی 20 کمی بهبود عملکرد در زمینه باتری داشت اما هنوز نمی‌توانست کاربران و طرفداران این شرکت را راضی کند.

نمره 72 برای یک گوشی پرچمدار قابل قبول است ولی راضی کننده نیست. الجی بعد از جی 6 اقدام به رونمایی از پرچمدار جدید خود با نام وی 30 کرد که چند هفته پیش به صورت رسمی معرفی شد. وی 30 مثل جی 6 از یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی برخوردار بود و حتی صفحه نمایش آن از جی 6 نیز بزرگتر بود. همچنین صفحه نمایش Oled، تشنه‌ی باتری است و مصرف باتری بالایی دارد اما ظاهرا الجی وی 30 به دلیل استفاده از پردازنده 10 نانومتری اسنپدراگون 835 توانسته عملکرد بهتری از جی 6 داشته باشد و رقم بهتری را از آن ثبت کند.

وی 30 طی تست‌های انجام شده توسط وبسایت GsmArena توانسته رقم 87 ساعت عمر مفید باتری را به خود اختصاص دهد. شما با استفاده از ارتباط وای‌فای می‌توانید تا 8 ساعت وب‌گردی داشته باشید. همچنین تا 32 ساعت مکامله تلفنی در شبکه 3G و 16 ساعت پخش ویدیو را از این گوشی می‌توان انتظار داشت.

 

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

با اين صفحه نمايش غول پيكر واقعا عاليه٨٧ساعت

SAWAN

هنوزم تو وب گردی فاجعست.

ahmad

روش تست های جی اس ام رو یک مطالعه بفرما شما که در طول روز همش وبگردی نمیکنی.این عدد ترکیبی از وبگردی و فیلم و مکالمه هست.
http://www.gsmarena.com/gsmarena_lab_tests-review-751p6.php

SAWAN

بنده قبلا این روش تست GSM رو دیدم. اصلا مهم نیست روشش چجوریه. مهم اینه که در مقابل رقبا و تنها در این زمینه هیچ حرفی واسه گفتن نداره. متاسفانه الجی هم مثل سونی باتریو از یا برده.

ahmad

مهم امتیاز مایانیه نه فقط وب گردی مثلا اس۸ با اون باتری عالی ۱۰ ساعت وب گردی داره

Phinkeralexis

دوست عزیز اگه یه سر به سایت جی اس ام آرنا بزنی اول اون خط بالا می بینی که زده تست اولیه و بعد از آپدیت نرم افزار اولیه تست نهایی بررسی می شه و میشه در موردس قضاوت کرد بعدشم الان این تست ترکیبی مقاومت باطریه یعنی اعم ار ترکیب وب گردی پخش موزیک و 3 جی تالکه که این 8 ساعت و ربعه واسه اس 8 پلاس 8 ساعت که زده اکسلنت و نوت 8 هم چنذ روز پیش تستش اومد که 7;50 بود!

Peiman

اوففف دم الجی گرم. امسال گل کاشت. خیلی ها به خاطر باتری الجی نمی خریدن. همه چی این گوشی عالیه

Pouya

به شخصه این گوشی رو بعد از نوت ۸ بهترین میدونم خیلی گوشیه خوبیه قبلانم کامنت گزاشته بودم که الجی باید یه فکری به حال باتریش بکنه چون بزرگترین نقطه ضعفش همینه حالا انگار باتریشم خوبه گرچه توی وبگردی زیاد جالب نیس ولی بازم خوبه در کل گوشیه شایسته ایه

ahmad

من هنوزم معتقدم از نوت بهتره به هزارو یک دلیل

Peiman

منم موافقم که نوت بهتره

ahmad

واو عالیه یه رقیب قدرتمند واسه شرکتهای دیگر

علی شیخ زاده

یعنی چجور تست کرده ک پخش ویدیو دو برابر وبگردیه؟? امتیاز خیلی خوبی آورده پیشرفت الجی ستودنیه.
دلیلش استفاده از پنل کم مصرف اولد و پردازنده 10 نانومتریه

mTAAHAAm

برای گوشی پرچمدار رقم متوسطیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji