حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو به صورت رسمی رونمایی میزو ام 6 را در 20 سپتامبر تایید کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، اسمارت‌فون، میزو

میزو یکی از بهترین شرکت‌های چینی است که گوشی‌های با کیفیت اما کم قیمتی را در اختیار مشتری‌های خود قرار می‌دهد. اگر به خاطر داشته باشید میزو 7 پرو یکی از گوشی‌های فوق‌العاده کمپانی میزو بود که تا مدت‌ها سر تیتر خبر‌ها بود. حال میزو درحال آماده سازی مراسمی برای رونمایی از گوشی دیگری با نام میزو ام 6 است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دقایقی پیش میزو به صورت رسمی زمان رونمایی از ام 6 خود را اعلام کرد. بنابر تصویری که از سمت میزو منتشر شده معلوم شد که ام 6 در روز 20 سپتامبر [ 29 شهوریور ماه ] رونمایی خواهد شد. این تصویر از سمت اکانت رسمی توییتر میزو منتشر شده است.

تصویر انتخاب شده حاوی هیچ‌گونه اطلاعاتی از این گوشی از جمله شکل ظاهری یا مواردی از این دست نمی‌باشد و تنها به ارائه زمان رونمایی کفایت کرده است. اما تصاویری قبلا از این گوشی منتشر شد که اطلاعاتی از مشخصات این گوشی را به ما نشان می‌دهد. همچنین شکل ظاهری گوشی در تصویر منتشر شده بسیار شبیه به میزو ام 5 بود. به غیر از شباهت به ام 5 این گوشی یادآور برخی دیگر از گوشی‌های معرفی شده کمپانی میزو در سال پیش نیز بود.

بنابر شایعات گفته شده این گوشی دارای صفحه نمایشی 5.2 اینچی با کیفیت اچ‌دی و نسبت 16:9 است. همچنین پردازنده استفاده شده در این دستگاه مدیاتک MT6750 است. این پردازنده یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز است. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

حال اگر بخواهیم به شایعات تمرکز بیشتری داشته باشیم باید بگوییم که طبق شایعات این گوشی همانند میزو ام 5 خواهد بود. از آنجایی که میزو ام 6 دقیقا از همان پردازنده میزو ام 5 استفاده می‌کند باید به موارد دیگری مثل صفحه نمایش 5.2 اینچی، دو سیم‌کارته بودن گوشی و رنگ بندی محدود نیز اشاره کرد. رنگ بندی میزو ام 5 به 4 رنگ، سبز روشن،طلایی، آبی و مشکی محدود بود و به احتمال زیاد ام 6 نیز از همین رنگ‌بندی برخوردار باشد.

ام 6 همچنین قرار است تا با اندروید نوقا عرضه شود و رابط کاربری Flyme 6 نیز این نسخه از اندروید را همراهی کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji