حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر رونمایی گوگل از نسل جدید گوشی‌های پیکسل در 4 اکتبر باشید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، اطلاعیه‌ها، گوگل

همه ما گوگل و گوشی‌های پیکسلش را به خوبی می‌شناسیم. پیکسل و پیکسل ایکس ال شاید گوشی‌های کاملی از سمت کمپانی گوگل بودند اما دارای مشکلات جزئی بودند. امسال نیز گوگل قصد به معرفی نسل دوم گوشی‌های پیکسل خود را با مشخصاتی بروز و قدرتمند دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شاید همه تا به الان فکر می‌کردند که گوگل مراسم رونمایی از دو گوشی جدید خود را در 5 اکتبر برگذار خواهد کرد اما این تاریخ بنابر بیلبورد جدیدی که گوگل در بوستون رویت شده، 4 اکتبر می‌باشد. این بیلبورد که با شعار “Ask more of your phone” دیده شده به طور کامل و شفاف نشان می‌دهد که گوگل برنامه‌ای برای رونمایی از نسل جدید گوگل پیکسل را دارد. همچنین لوگوی “G” که نشان گوگل است در این بیلبورد مشاهده شده است که تایید دیگری بر درست بودن این بیلورد دارد.

همانطور که می‌دانید شایعات زیادی درباره سازنده سری جدید پیکسل منتشر شده است. برخی از افراد معتقد هستند که سازنده گوگل پیکسل 2 اچ‌تی‌سی و گوگل پیکسل 2 ایکس ال، الجی می‌باشد و برخی از افراد معتقد هستند که هر دو گوشی همانند سال پیش توسط کمپانی اچ‌تی‌سی تولید می‌شوند.

همانطور که می‌دانید کمپانی کوالکام نیز تایید کرده است که سری جدید پیکسل از پردازنده اسنپدراگون 835 استفاده خواهد کرد. گرچه همه ما می‌دانیم با توجه به رونمایی نشدن پردازنده جدیدی از سوی کوالکام، تمام گوشی‌های پرچمدار فعلا باید با اسنپدراگون 835 وارد میدان شوند.

از دیگر مشخصات این دو گوشی باید به 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی برای مدل پایه و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای مدل ایکس ال اشاره کرد.

دوربین اصلی هر دو گوشی بار دیگر توسط شایعات 12 مگاپیکسلی اعلام شده است. دوربین هر دو گوشی دارای EIS و OIS است و نگرانی شمارا از بابت لرزش‌های کوچک و بزرگ رفع می‌کند. از طرف دیگر شما می‌توانید تصاویر شفاف و بدون تاری در نور کم نیز ثبت کنید.

ویژگی‌های زیادی برای این دو گوشی طبق شایعات در نظر گرفته شده است. از گواهینامه IP68، یو‌اس‌بی Type-C، جک 3.5 میلی متری صدا تا صفحه نمایش همیشه روشن و اندروید 8.1 همه و همه از ویژگی‌های احتمالی سری جدید پیکسل هستند.

همانطور که گفتیم به احتمال زیاد پیکسل ایکس ال 2 ساخت دست الجی باشد. با توجه به سابقه خوب الجی در ساخت گوشی با نسبت تصویر 18:9، هیچ نگرانی از بابت صفحه نمایش پیکسل ایکس ال 2 نباید وجود داشته باشد.

منتظر رونمایی گوگل از سری جدید گوشی‌های پیکسل در روز 4 اکتبر باشید.

نظر شما درباره این دو گوشی چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji