حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرورگر مایکروسافت Edge در حال حاضر بر روی بیش از 330 میلیون دستگاه فعال است

شرکت مایکروسافت طی رویداد Web Summit 2017 که در سیاتل برپا شده بود از آخرین ارقام مربوط به مرورگر Edge خود پرده برداشت. در همین راستا چارلز موریس مدیر شرکت مایکروسافت اعلام کرد که هم اکنون این مرورگر در بیش از 330 دستگاه فعال است. این ارقام خبر از رشد 2 برابری آن نسبت به آخرین آمار ارائه شده توسط این شرکت را می‌دهد که بسیار شگفت انگیز است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مایکروسافت Edge که بر اساس ویندوز 10 ساخته شده و همراه با آن نیز عرضه می‌شود، برای اولین بار در ماه ژوئیه 2015 در کنار آخرین نسخه ویندوز منتشر شد. این مرورگر برخلاف رقبایی نظیر فایرفاکس و گوگل کروم سعی دارد تا نسبت به نسل گذشته‌اش یعنی اینترنت اکسپلورر کاملا متفاوت ظاهر شود و با نهایت بهبود و کارایی شکست آن را جبران کند. این کمپانی که در اجلاس Edge خبر از فعال بودن مرورگر Edge بر روی بیش از 150 میلیون دستگاه را داده بود، حاکی از رشد 2 برابری آن در حال حاضر است. موریس در این رابطه اظهار داشته است:

” بسیاری از این پیشرفت‌ها به واسطه ویژگی‌های جدید به وقوع پیوسته و به این معناست که کاربران از آن‌ها بهره می‌گیرند.”

همچنین لازم به ذکر است که این ارقام نشان دهنده کاربران واقعی بوده و تنها به نصب آن بر روی سیستم عامل ویندوز بسنده نکرده است.

شما موفقیت این مرورگر را پس از شکست سنگین اینترنت اکسپلورر چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا