حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به گزارش دیجیتایمز ایسوس شصت درصد از کل فروش مادربوردهای جدید را در اختیار دارد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس، سخت‌افزار

ایسوس بزرگترین تولید کننده مادربورد در جهان، با تیم خلاق طراحی و مهندسین نخبه خودT بازار مادربورد های رده بالا را از آن خود کرده است. دیجیتایمز طی گزارشی از میزان فروش مادربورد های جدید بر اساس چیپ ست های Z270 و X299 و سری AMD، بیشترین میزان درصد فروش را به ایسوس نسبت داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گزارش نشریه معتبر Digitimes در مورد سهم فروش مادربوردها

” ASUS  کمپانی تولید کننده مادربورد با فاصه بسیار زیاد بیش از  60 درصدی نسبت به رقبا در تولید مادربوردهای رده بالا برپایه چیپ ست های رده بالای اینتل سهم بازار را به خود اختصاص داده است که این شرکت در حال حاضر بزرگترین فروشنده مادربورد در چین، امریکا، اروپا و خاور میانه است.

این درحالی است که رقیب این شرکت یعنی GIGABYTE  در سال 2016 به علت افزایش قیمت قطعات، ضعیفتر شده و بازار مادربورد چین را از دست داد که به ناچار این کمپانی با ادغام چند بخش منابع محدود کسب و کار خود را با هم به اشتراک گذاشته است و از آنجا که تاثیر این اصلاحات ممکن بیش از یک سال اثر خود را نشان دهد، منابع بر این باورند که ASUS در سال 2018 نیز سهم بازار را به خود اختصاص داده و یکه تازی خواهد کرد.

این در حالی است که ASUS چندین سال پیش این تغییرات را داشته و با توجه به مهیا کردن شرایط برای ورود به جنگ قیمت گذاری در محصول، اکنون وارد فاز جدیدی شده و این برند توجه خود را بر بهبود ذهنیت برند خود، طراحی محصول و کیفیت متمرکز کرده است تا بازار را از سمت رده میانه به سمت رده بالا سوق دهد.

با درنظر گرفتن میزان فروش در پلتفرم های مشخص، ASUS توانسته 70 درصد از سهم فروش در مادربوردهای X299 را با تولید و توزیع سری های ROG، PRIME و TUF به خود اختصاص دهد. این میزان در مادربورد های برپایه پلتفرم AMD Ryzen نیز بیش از 70 درصد است.

با درنظر گرفتن عرضه نسل جدید پردازنده و پلتفرم اینتل با نام Coffee Lake در ماه اکتبر امسال، ایسوس فصل شلوغی خواهد داشت و احتمالاً میزان عرضه مادربوردهای این شرکت در این فصل بیش از پنج میلیون در یک چهارم پایانی سال 2017 خواهد بود.”

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist