حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند جدیدی از سونی با نمایشگر 6 اینچی و اندروید اوریو در GFXBench رویت شد

با اینکه هنوز چیزی از معرفی گوشی‌های اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ1 کامپکت و XA1 پلاس در رویداد IFA 2017 نگذشته است، اما امروز گوشی جدیدی از این کمپانی ژاپنی با کد H4233 در بنچمارک GFXBench رویت شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 این دستگاه که احتمالا در سال 2018 به بازار عرضه شود، از صفحه‌نمایشی 6 اینچی با وضوح 1920 در 1080 بهره برده است تا احتمال دهیم که در سری گوشی‌های آلترا این کمپانی جای خواهد گرفت. همچنین سونی سرانجام تصمیم گرفته تا استفاده از پردازنده‌های مدیاتک را در گوشی‌های میان‌رده‌اش کنار بگذارد و این گوشی هوشمند را به قلب تپنده اسنپدراگون 630 ساخت شرکت کوالکام تجهیز کند تا به واسطه هشت هسته پردازشی با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی عملکردی مناسب را در کارهای روزمره به نمایش بگذارد. البته لازم به ذکر است که نامی از این پردازنده به میان نیامده و ما بنا بر استفاده از پردازنده گرافیکی آدرنو 508 این احتمال را می‌دهیم. از دیگر مشخصات H4233 می‌توان به 4 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو 4K اشاره کرد (اعداد در بنچمارک کمتر از میزان واقعی ذکر شده‌اند).

این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید اوریو استفاده می‌کند که با توجه به عرضه آن در سال آینده و همین‌طور بهره گیری اکسپریا XZ1 و نسخه کوچک شده آن از این نسخه، چندان هم دور از انتظار نبود.

شما گوشی هوشمند جدید سونی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

یکی از بهترین میانرده های بازار خواهد بود، فقط امیدوارم حاشیه ها تو گوشی های ۲۰۱۸ سونی کمتر بشه

علی شیخ زاده

احتمالا xa2 ultra باشه

Peiman

فقط خدا کنه حاشیه کمتر شده باشه

Mohammadsoly

تکرار خزعولات

ahmad

سونی تغییر طراحی رو از همین میانرده اغاز کن

علی شیخ زاده

بعید میدونم سونی دست از سر طراحیش برداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا