حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی نامعلومی از هواوی گواهینامه تنا را دریافت کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

تمام تمرکز هواوی درحال حاضر بر روی میت 10 است و هر اخباری که از هواوی بیرون می‌آید، ربطی کوچک به این گوشی خواهد داشت. میت 10 در روز 16 اکتبر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. از آنجایی که کمتر از چند هفته تا رونمایی این گوشی مانده است باید شاهد حضور این گوشی در پایگاه‌های مختلف باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آیا ممکن است خود میت 10 باشد؟ به تازگی گوشی جدید از هواوی با شماره مدل RNE-AL00 در پایگاه تنا (TENAA) رویت شده است که مشخصاتی نزدیک به هواوی میت 10 دارد اما این شماره مدل با هیچ‌کدام از شماره‌های میت 10 یکی نمی‌باشد.

همانطور که می‌دانید شایعاتی مبنی بر حضور صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن 2160×1080 و نسبت 18:9 در میت 10 به بیرون درز کرده است. این مشخصات دقیقا در گوشی که به تازگی در تنا مشاهده شده نیز وجود دارد و دقیقا همین رقم و اعداد است.

به غیر از صفحه نمایش، ابعاد این گوشی 156.2×75.2 و با ضخامتی 7.5 میلی متری است که نشان می‌دهد این گوشی از می میکس 2 مقداری بزرگتر است. همچین ابعادی، وزنی 164 گرمی دارد و یک باتری 3240 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است.

اگر به یاد داشته باشید به شما گفتیم که هواوی درحال کار بر روی یک گوشی با دوربین اصلی و سلفی دوگانه است. خب ظاهرا این همان گوشی است؛ این دستگاه از دوربین اصلی دوگانه 16+2 استفاده می‌کند اما دوگانه بودن دوربین به دوربین سلفی نیز آمده و دوربین جلوی این گوشی نیز از دو حسگر 13 و 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. بله درست متوجه شدید. شما با یک گوشی با 4 دوربین طرف هستید.

تا به اینجای کار برخی از مشخصات شبیه به میت 10 بود اما درحال حاضر باید اعلام کنیم که این گوشی میت 10 نیست و شاید آنر 10 باشد. سیستم عامل این گوشی اندروید 7.0 می‌باشد که در کنار یک پردازنده 8 هسته‌ای نامعلوم، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، قدرت و روان خاصی را به دستگاه می‌بخشد.

برای یادآوری باید بگوییم که طبق شایعات میت 10 یک صفحه نمایش 2880×1440 پیکسلی دارد. دوربین‌های این گوشی 20+12 است و در سه مدل می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji