حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات میزو ام 6 فاش شد: مشخصاتی همچون ام 5

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، میزو

یک سال از رونمایی میزو از ام 5 (M5) می‌گذرد. این گوشی که با صفحه نمایشی بزرگتر از ام 3 معرفی شد، مشخصات و ویژگی‌های اصلی ام 3 را حفظ کرد و تنها دچار تغییر در سایز صفحه نمایش بود. حال بعد از گذشت یک سال و حضور ام 5 ، به نظر می‌رسد که میزو می‌خواهد همین مورد را دوباره برای ام 6 تکرار کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی تصویری در رسانه اجتماعی Weibo توسط یکی از فاش کننده معروف (@Old Technology) منتشر شده است که مشخصات میزو ام 6 را به صورت واضح نشان می‌دهد. با توجه به مشخصات فاش شده در این تصاویر، میزو ام 6 دقیقا مشخصاتی مثل میزو ام 5 دارد.

این تصویر درحالی گرفته شده است که برنامه CPU-Z بر روی گوشی اجرا شده بود و نشان می‌دهد که ام 6 از یک پردازنده 8هسته‌ای مدیاتک MT6750 در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این پردازنده دقیقا همان پردازنده‌ای است که در میزو ام 5 نیز استفاده شده بود. مشخصات رم و حافظه داخلی نیز نسبت به میزو ام 5 تغییر کرده است و از  2/16 به 3/32 رسیده است اما هنوز هم باید بگوییم این تنها یک تصویر فاش شده است و هیچ جنبه رسمی ندارد بنابراین ممکن است شاهد عرضه ام 6 با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز باشیم.

از آنجایی که ام 6 و ام 5 از نظر سخت افزاری شبیه به هم هستند پس چه چیزی میان این دو گوشی تفاوت ایجاد می‌کند؟ اول از همه باید به پنل جلویی اشاره کنیم که در ام 6 به رنگ سفید در آمده است درحالی که در میزو ام 5 ما شاهد حضور پنل جلویی مشکی رنگ بودیم. گرچه این دلیلی قانع کننده نمی‌باشد.

یکی دیگر از تغییر‌ها را می‌توان به محل قرار گیری سنسور‌ها و دوربین گفت که میزو ام 6 دارای محل دوربین و حسگری بزرگتر نسبت به ام 5 است. متاسفانه تصویری از پنل پشتی این دستگاه تهیه نشده است و نمی‌توان در مورد تفاوت در پشت دستگاه نظری داد اما باید بگوییم که به احتمال زیاد ام 6 بدنه‌ای فلزی خواهد داشت.

با اینکه هنوز ام 6 رونمایی نشده است اما قرار است تا برای رقابت با شیائومی ردمی نوت 5A وارد عرصه شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

شاید بعداً بهتر بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji