حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان‌پلاس مراسمی در روز 28 شهریور خواهد داشت: آیا باید منتظر نسخه ویژه از وان پلاس 5 باشیم؟

به نظر می‌رسد که شرکت چینی وان پلاس می‌خواهد همانند سال قبل که نسخه‌ای ویژه از وان پلاس 3 را با نام وان پلاس 3 تی رونمایی کرد، امسال نیز همین مورد را با وان پلاس 5 تکرار کند و نسخه‌ای ویژه از وان پلاس 5 را معرفی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هفته آینده، وان پلاس مراسمی در شهر پاریس دارد که به احتمال زیاد ما شاهد رونمایی این کمپانی از نسخه ویژه وان پلاس 5 باشیم. این مراسم قرار است تا در روز 28 شهریور ماه (19 سپتامبر)  برگذار گردد اما هنوز اطلاعات کافی و درستی از این مراسم منتشر نشده است.

اگر وان پلاس اقدام به رونمایی از نسخه‌ای ویژه از وان پلاس 5 بکند به احتمال زیاد همانند سال پیش شاهد محدود این گوشی و قیمت بالاتر از نسخه پایه آن خواهیم بود. گرچه جای تعجب است که شاهد رونمایی این کمپانی از نسخه جدید وان پلاس 5 باشیم؛ زیرا این گوشی تا به همین الان یکی از بهترین و پر سرعت ترین پرچمدار‌های بازار به حساب می‌آید. پردازنده استفاده شده در وان پلاس 5 اسنپدراگون 835 است و یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های موبایلی بازار است. از طرفی دیگر هنوز هیچ پردازنده جدیدی از سمت کوالکام معرفی نشده است که شاهد حضور آن در نسخه‌ی ویژه وان پلاس 5 باشیم.

بنابراین به احتمال زیاد این کمپانی قرار است تا در بخش حافظه داخلی تغییراتی را ایجاد کند. به هرحال تنها یک هفته تا مراسم وان پلاس مانده است و امیدوارم شاهد حضور محصولی جدید از این کمپانی باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

شایدم بخواد x2 ررو معرفی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji