حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه 32 گیگابایتی رنگ جت بلک آیفون 7 و 7 پلاس بالاخره موجود شد

انگار همین سال پیش بود که اپل از آیفون 7 و 7 پلاس رونمایی کرد. اولین گوشی اپل با دوربین اصلی دوگانه و رنگ جدید جت بلک. شاید این رنگ از لحاظ مقاومت ضعیف عملکرد و به راحتی خط و خش می‌افتاد اما باز هم طرفداران خاص خود را داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یکی از مشکلاتی که طرفداران رنگ جت بلک آیفون 7 و 7 پلاس را اذیت می‌کرد نبود نسخه 32 گیگابایتی این گوشی بود که به تازگی این مشکل نیز به طور کلی حل شد. رنگ جت بلک این دو گوشی از هم اکنون دارای نسخه 32 گیگابایتی نیز هستند. ظاهرا اپل همانند سال پیش که با رونمایی آیفون 7 و 7 پلاس، نسخه 32 گیگابایتی آیفون 6 اس رو عرضه کرد، این بار نیز با رونمایی آیفون 8 و 8 پلاس، ظرفیت 32 گیگابایتی را به رنگ جت بلک آیفون 7 و 7 پلاس آورده است.

تا قبل از این کار نسخه جت بلک این دو گوشی تنها در دو ظرفیت 128 و 256 گیگابایتی موجود بودند.

همانطور که گفتیم با وجود اینکه این رنگ از زیبایی خاصی برخوردار بود اما در برابر خط خش بسیار راحت واکنش می‌داد و حتی شما در استفاده عادی نیز باید مراقب تلفن باشید تا بر روی بدنه آن خط و خش وارد نشود. به غیر از خط خش، اثر انگشت نیز یکی دیگر از مواردی بود که این رنگ را از نظر مقاومت بدنام کرده است.

با توجه به اینکه آیفون 8 و 8 پلاس جایگزین 7 و 7 پلاس شده‌‎اند قیمت دو گوشی سال پیش اپل افت کرده است و هم اکنون آیفون 7 برچسب قیمتی 549 دلاری دارد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خریدش اشتباهه. رنگ دوست داشتنیه اما چه فایده ک سریع از بین میره

mTAAHAAm

این کاهش قیمت در بازار ایران هم اعمال می‌شه؟

ahmad

قطعا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji